Besøg hos DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. juni 2008

mor til en del

Så har vi besøgt vores kommende DP.
Hun virkede rigtig sød, og med en humor som passer helt til min. Vi takker ja til pladsen i morgen, og så er det lige pludselig helt sikkert at min lille Cilas skal passes af en anden.
Oscar og Isac skal starte i BH samtidig, det bliver helt vildt og sært, jeg vil føle mig meget tom et par dage.

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2008

Tut

Hvor dejligt at det gik godt, og at du nu ved at Cilas vil være i trygge hænder hos DP. :D

Det er så vigtigt at man kan godt med dem der skal passe ens børn.

Knus Mette - Med Noah som burde have startet i vuggestue sidste mandag, men de strejker :(

Anmeld

9. juni 2008

bette

hvor skønt at i har fundet en i kan lide.. betyder bare så meget!!

mikkel er også startet.. men hans dp holder så ferie her i en uges tid.. rimelig dårlig timing når nu jeg starter på job imorgen.. men sådan er det jo

Anmeld

9. juni 2008

Grynt

det var da dejligt at høre. Tillykke med pladsen.

Og ja der bliver tomt lige pludseligt når ungerne drager`ud i den store verden. Og jeg er sikker på at du også kommer til at fælde en lille tåre. Sådan er det jo (H)

Hvad skal du så lave med alt den tid du lige pludselig får mellem hænderne? Uanset hvad, så husk lige at tage dig selv en stund til også lige at nyde DIG :)

Anmeld

9. juni 2008

mor til en del

[citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] det var da dejligt at høre. Tillykke med pladsen. Og ja der bliver tomt lige pludseligt når ungerne drager`ud i den store verden. Og jeg er sikker på at du også kommer til at fælde en lille tåre. Sådan er det jo (H) Hvad skal du så lave med alt den tid du lige pludselig får mellem hænderne? Uanset hvad, så husk lige at tage dig selv en stund til også lige at nyde DIG :)[/citat] Jeg starter med min. 1 uges ferie, så vi kan komme godt igang med børnepasningen. Så skal jeg dælme finde et job, som kan passe ind i familien, gad vide om det kan lade sig gøre:'( Der skal være samme arbejdstid hverdag, og inden for pasningens åbningstider, da manden jo ind imellem er på øvelse og til andre tider udstationeret,:( og så dur det andet ikke, uha det er en farlig stor pulserende verden jeg skal til at bevæge mig ud i, og pt savner jeg det ikke. Lisbeth.

Anmeld

9. juni 2008

Rasmine

Lisbeth, hvorfor bliver du ikke pædagog, på den netbaserede udd?
På den måde kan du have et job ved siden af studierne.
Blot en flygtig idé.

Anmeld

9. juni 2008

Tynen

Du skal da bare have en unge mere til samlingen og et års barsel mere.
Så er du fri for at tænke på det :)

Tillykke med pladsen - Dejligt at det var en sød DPér :)

Anmeld

9. juni 2008

Grynt

ja jeg sad da også lige og tænkte på at du burde blive gog. Du har jo masser af personlig erfarring og dem kan du da nå langt med. Arbejdstiderne er jo inde for åbningstiden af andre inst. LÅÅÅL. På min arbejdsplads (er også gog i vuggestue) er mine kollegaer totalt flexible med at jeg bliver nødt til at tænke på mine egne ungers åbningstider, altså så jeg ikke får en åbenvagt eller lukkevagt.

Måske faget er lige dig

Anmeld

9. juni 2008

mor til en del

Uha det er jeg vist blevet for gammel til, og jeg har overhovedet ikke savnet skolebænken siden jeg lettede min røv fra den, efter 10. klasse.

Jeg prioriterer famililen højest, og vil have et job jeg kan lægge fra mig når jeg forlader arbejdspladsen, ville jeg kunne gøre det...... det kan da godt være at jeg lige skal tænke tanken igennem.

Nu vil jeg finde min seng. Cilas var bare total bøvlet sidste nat, og han virker til at ville lege samme leg i nat, han nægtede at give sig til at sove da jeg puttede ham, så nu prøver farmand, men han græder, vrider sig rundt, griner, prutter, pluder i en stor pærevælling, der er en tand mere på vej, jeg håber det er den gør ham bøvlet, og at den snart bryder helt igennem, for jeg trænger til søøøøøøøvnnnnnnn........

Sov godt piger..

Lisbeth.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.