Hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

244 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juni 2008

Tut

Hej,

Min læge har først telefontid i morgen kl. 9, så vil lige hører jer gæve kvinder hvad i synes.

Jeg skulle have haft min mens fredag aften/lørdag formmidag - men den er ikke kommet endnu.

Har taget 3 NEGATIVE graviditetsteste.

Men nu skal jeg jo starte på p-piller igen på onsdag som jeg jo altid gør, men skal jeg også gøre det nu hvor jeg ikke har haft mens, eller skal jeg vente til mensen kommer?

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2008

Plysbjørnen

Jeg ville ikke starte på p-pillerne, før du har snakket med din læge... For om ikke andet må de jo tage en blodprøve og se af den vej om der er ugler i mosen....

Anmeld

9. juni 2008

Rasmine

Du skal vente med pillerne.
Tror da det kommer, lad bare være med at tænke mere på det.
(Nemmere sagt end gjort)

Anmeld

9. juni 2008

Helle30

Mette! Du kan jo nå at tale med lægen i morgen - altså inden onsdag. Umiddelbart ville jeg have valgt at tage pillerne konsekvent efter skema, men det lader til, at du har taget dem længe uden nogen afvigelser i mens. S kan jeg da godt se, det er lidt mærkeligt.
Er du sikker på, at en blodprøve er mere værd end en urintest? Synes jeg har hørt, at man mest bruger blodprøver ifm. behandling af barnløshed og at disse blodprøver er ret kostbare, hvorfor lægen ofte er tøvende og i stedet anvender urintest.
Nå, jeg er vist ikke til megen hjælp, men synes ihvertfald, du skal ringe til lægen i morgen i tlf. tiden og spørge mht. pillerne.

- Helle

Anmeld

9. juni 2008

Tut

YYYYYEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nu kom mensen :D

Gud hvor var jeg nervøs for at jeg var gravid!

Kan det have noget at gøre med at jeg har været nervøs for samtalen i dag at den ik er kommet?

Hold da op der faldt en sten fra mit hjerte, jeg havde lige forudset at vi måtte aflyse vores ferie til Thailand til Marts 09 og det hele.

Mette - Meget lettet

Anmeld

9. juni 2008

ka li ja

alt kan spille ind. men bare det at du har tænkt meget over at den var væk, kan altså sagtens hold den væk!!
men godt den kom, så i kan planlægge ferie lidt endnu;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.