Maven uge 34

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2010

Liljesilas

Low skriver:

Ja jeg synes også at have hørt og læst at bevægelserne bliver ikke så vilde fordi der ikke er så meget plads mere men jeg har det igen som dig

Det er jeg glad for, så er det nok meget normalt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Mettemus

mayapigen skriver:

Tak, du må gerne heppe lidt tideligt så. Ja det synes jeg - synes også man bliver hurtig træt igen. Jeg kan åbenbart ikke længere overskuge at shoppe, det hele begynder at køre rundt, hver gang jeg skal koncentrere mig om en butik Vi bor også på 2. sal, det kan også være super hårdt, når vi skal op af dem..

Så gemmer jeg mit hepperi tre uger endnu...

Bruger du netbutikkerne meget? Forestiller mig at det er nemmere at overskue end "rigtige" butikker hvor der også er andre mennesker...

Anmeld

2. maj 2010

Anne85

Iihhh hvor er du fin Sikke en smuk kjole

Anmeld

2. maj 2010

Liljesilas

Mettemus skriver:

Så gemmer jeg mit hepperi tre uger endnu...

Bruger du netbutikkerne meget? Forestiller mig at det er nemmere at overskue end "rigtige" butikker hvor der også er andre mennesker...

Det havde jeg faktisk slet ikke overvejet haha - så tak for rådet. Det siger lidt om, hvor kuldret jeg er blevet her på det sidste.. Men af en eller anden underlig årsag, kan jeg som det eneste, overskuge babybutikkerne hehe - men der er heller ikke ret mange inde i dem.

Anmeld

2. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Smuk mave og skøn kjole  

Anmeld

2. maj 2010

CamillaT89

Hold da op, du er blevet stor - og stadig lækker

Super sødt værelse også

Anmeld

2. maj 2010

Liljesilas

ct skriver:

Hold da op, du er blevet stor - og stadig lækker

Super sødt værelse også

Tak Men har godt nok taget på - også i hovedet, så det kan ikke gå for stærkt med at tabe mig bagefter hehe.

Anmeld

2. maj 2010

CamillaT89

mayapigen skriver:

Tak Men har godt nok taget på - også i hovedet, så det kan ikke gå for stærkt med at tabe mig bagefter hehe.

Hvis det kan trøste dig, er du ikke den eneste. Jeg har også fået runde kinder, så det siger spar 2. Og nu har jeg taget 14 kg på PUH!

Så ja, det er bare om at komme igang efter fødslen

Anmeld

2. maj 2010

Liljesilas

ct skriver:

Hvis det kan trøste dig, er du ikke den eneste. Jeg har også fået runde kinder, så det siger spar 2. Og nu har jeg taget 14 kg på PUH!

Så ja, det er bare om at komme igang efter fødslen

Ja det samme her - men den sidste måned har jeg faktisk kun taget 1/2 kg. på, så har nu ialt taget 16 kg på. Men alligevel er jeg vokset meget, og ikke kun på maven  Men nu er der heldigvis kun 6 uger til termin..

Anmeld

2. maj 2010

Fatima

gud du smuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.