Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Så fik vi lige taget et par billeder af maven, inden vi skulle til konfirmation.. Nu må den sidste tid godt gå lidt hurtig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smuk med smuk på Og sikke et fint værelse I har lavet til lillen...
Kh Trine
Hvor ser du skide godt ud Det er gået stærkt med maven indtil da synes jeg hehe.
Hvor har du købt kjolen?
sikke en stor flot mave
og hvor ser det da bare godt ud til dig med den kjole og maven.
Hvor er du fin, en kort kjole som den kunne jeg hoppe i pt.... Finnnn mavse!!! Og i guder hvordan får du den fine kulør??
Eiijj hvor er du bare så pisse lækker - flot, flot mave!!! Hepper på dig i de sidste uger
Ih, hvor ser du bare sååå flot ud
Og også super fint værelse, lillemanden får...! Hvor har du købt dine wallstickers? Jeg er helt vildt med "luftballonerne"
Katja
Low skriver: Hvor ser du skide godt ud Det er gået stærkt med maven indtil da synes jeg hehe. Hvor har du købt kjolen?
Tak alle sammen
Ja det er bare gået helt vildt hurtigt, her det sidste trimester. Jeg synes bare maven vokser hurtigt, og får sig en helt anden form..
Tak
Jeg har købt kjolen i Kbh, i sådan et stort center - kan ikke huske hvad det hedder, men det er et par år siden.
K&S skriver: Ih, hvor ser du bare sååå flot ud Og også super fint værelse, lillemanden får...! Hvor har du købt dine wallstickers? Jeg er helt vildt med "luftballonerne" Katja
Tak for de søde ord Jeg har købt dem i ønskebørn - der har jeg faktisk købt det meste.. De koster kun 150 kr, og så passer de jo til den serie jeg køre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128