Weekendens kager (incl billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

propogberta

Lulle25 skriver:

Ej hvor er de flotte dine kager, har lyst til selv at komme igang, men tror ikke jeg har tiden til det og tror slet ikke min finesse kunne blive som din for det er jo helt utroligt. Du er godt nok dygtig. Kh Louise

Tusind tak

hvis du har lyst til at prøve så er det da bare at komme i gang....men pas på...man blir bidt af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Lulle25

Anja Dahl skriver:

Tusind tak

hvis du har lyst til at prøve så er det da bare at komme i gang....men pas på...man blir bidt af det

Ja det er det jeg har hørt man gør. Men lige nu har jeg ikke tiden til det, vi er ved at renovere hus, og måske når ungerne bliver lidt større, giver det lidt mere luft til kage bagning  Du må have øvet dig helt vildt, det ser jo vildt prof. ud

Anmeld

1. maj 2010

Dot D

Anja Dahl skriver:

Så er weekendes kager afhentet.

Jeg har lavet en ret utraditionel bryllupskage som en suprice til gommen ! Bruden som bestilte kagen ønskede en kage med noget fra deres liv på deres gård. Så der kom deres to hunde, deres kat og en af deres 8 heste på .
Kagen er med drømmekagebunde, mørk tobleronecreme og hindbærmousse.

Derudover har jeg lavet en lille prøvekage til et brudepar. De ville gerne smage sammensætningen af kagen og så passede det lige sammen med at de kunne fejre deres søn's ½ års fødselsdag Kagen er med drømmekagebunde, guldbarrecreme og hindbærmousse.

Hvor er de flotte, du har bare at være stolt, perfektionisme eller ej, hi hi hi. Du er sej

Anmeld

1. maj 2010

propogberta

Lulle25 skriver:

Ja det er det jeg har hørt man gør. Men lige nu har jeg ikke tiden til det, vi er ved at renovere hus, og måske når ungerne bliver lidt større, giver det lidt mere luft til kage bagning  Du må have øvet dig helt vildt, det ser jo vildt prof. ud

Ja jeg kender det godt det med at mangle tid ! Vi har 3 dejlige under på 7, 6 og 2 så det er heller ik altid jeg syns der er nok timer i døgnet !

Jeg har da øvet mig noget så det blir jo bedre for hver gang man laver en kage! Og tak endnu en gang

Anmeld

1. maj 2010

propogberta

Dot D skriver:

Hvor er de flotte, du har bare at være stolt, perfektionisme eller ej, hi hi hi. Du er sej

Ha ha...tak ska du ha...det var sødt sagt ! Jeg er oz tilfreds (...næsten....man kan altid selv se fejlene ik?! )

Anmeld

1. maj 2010

Dot D

Anja Dahl skriver:

Ha ha...tak ska du ha...det var sødt sagt ! Jeg er oz tilfreds (...næsten....man kan altid selv se fejlene ik?! )

Jo det kender jeg godt. Jeg har haft helt ondt i maven i dag, for jeg havde ikke hørt fra hende der fik computerkage og brystkage, og hun havde ellers sagt hun ville kontakte mig. Så jeg gik og tænkte" ÅH NEJ kan de ikke lide dem", men så kom beskeden at alle syntes de var så lækre, også fik maven det godt igenMan skal tro på sig selv, småfejl eller ej

Anmeld

1. maj 2010

propogberta

Dot D skriver:

Jo det kender jeg godt. Jeg har haft helt ondt i maven i dag, for jeg havde ikke hørt fra hende der fik computerkage og brystkage, og hun havde ellers sagt hun ville kontakte mig. Så jeg gik og tænkte" ÅH NEJ kan de ikke lide dem", men så kom beskeden at alle syntes de var så lækre, også fik maven det godt igenMan skal tro på sig selv, småfejl eller ej

Hi hi...ja det er altid spændende indtil man har fået noget respons ! Jeg glæder mig også til at høre fra alle 3 kager

Anmeld

1. maj 2010

Dot D

Anja Dahl skriver:

Hi hi...ja det er altid spændende indtil man har fået noget respons ! Jeg glæder mig også til at høre fra alle 3 kager

Det kan jeg godt forstå, for selvom vi godt ved, at vi gør det bedste vi kan, så er det rart at høre, at de er glade for kagerne

Anmeld

1. maj 2010

Mira0911

Hvor er de bare super flotte....

Anmeld

1. maj 2010

propogberta

MoarJ skriver:

Hvor er de bare super flotte....

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.