Weekendens kager (incl billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.753 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

propogberta

Så er weekendes kager afhentet.

Jeg har lavet en ret utraditionel bryllupskage som en suprice til gommen ! Bruden som bestilte kagen ønskede en kage med noget fra deres liv på deres gård. Så der kom deres to hunde, deres kat og en af deres 8 heste på .
Kagen er med drømmekagebunde, mørk tobleronecreme og hindbærmousse.

Derudover har jeg lavet en lille prøvekage til et brudepar. De ville gerne smage sammensætningen af kagen og så passede det lige sammen med at de kunne fejre deres søn's ½ års fødselsdag Kagen er med drømmekagebunde, guldbarrecreme og hindbærmousse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

otlitrom

Jeg bliver lige målløs hver gang!

De er sindsygt flotte, dine kager!!

Anmeld

1. maj 2010

propogberta

kitty skriver:

Jeg bliver lige målløs hver gang!

De er sindsygt flotte, dine kager!!

Tak ska du ha...det var da flotte ord ! Men det er da dejligt at få afvide...specielt når man ikke selv er helt tilfreds

Anmeld

1. maj 2010

otlitrom

Anja Dahl skriver:

Tak ska du ha...det var da flotte ord ! Men det er da dejligt at få afvide...specielt når man ikke selv er helt tilfreds

Nej, man er vel perfektionist

Jeg synes de er skønne! Min fødselsdags kage blev liiiidt til grin, men det er OK. Jeg vidste det, inden jeg gik igang. Tør slet ikke prøve mmf eller fondant!

Men så er det godt der findes sådan nogle superwomen som jer!!

Anmeld

1. maj 2010

propogberta

kitty skriver:

Nej, man er vel perfektionist

Jeg synes de er skønne! Min fødselsdags kage blev liiiidt til grin, men det er OK. Jeg vidste det, inden jeg gik igang. Tør slet ikke prøve mmf eller fondant!

Men så er det godt der findes sådan nogle superwomen som jer!!

Ha ha...ja bare en lille smule

Er det en kage da havd lagt billeder ind af for det tror jeg er gået min næse forbi ! Al begyndelse er svær så det er bare at kaste sig ud i det!

Anmeld

1. maj 2010

otlitrom

Anja Dahl skriver:

Ha ha...ja bare en lille smule

Er det en kage da havd lagt billeder ind af for det tror jeg er gået min næse forbi ! Al begyndelse er svær så det er bare at kaste sig ud i det!

Hehe, du bad selv om det 

https://www.baby.dk/debat/45059pi1/kageklubben/der-maa-grines-.aspx

Anmeld

1. maj 2010

propogberta

kitty skriver:

Hehe, du bad selv om det 

https://www.baby.dk/debat/45059pi1/kageklubben/der-maa-grines-.aspx

Sikke da noget pjat...jeg syns den ser god ud og hvis den bare smagte fantastisk var det jo det vigtigste! Man blir jo kun bedre ved at øve sig

Anmeld

1. maj 2010

Grynt

Hold da fast nogle flotte kager...wooow!!!!!

Bliver nødt til at spørge dig, hvordan høte får du dine kager så flot glatte?? Og så også de der blå vivler, eller hvad de hedder, nederst på kagen, hvordan er de lavet og af hvad?

Anmeld

1. maj 2010

Lulle25

Ej hvor er de flotte dine kager, har lyst til selv at komme igang, men tror ikke jeg har tiden til det og tror slet ikke min finesse kunne blive som din for det er jo helt utroligt. Du er godt nok dygtig. Kh Louise

Anmeld

1. maj 2010

propogberta

Grynt/Tina skriver:

Hold da fast nogle flotte kager...wooow!!!!!

Bliver nødt til at spørge dig, hvordan høte får du dine kager så flot glatte?? Og så også de der blå vivler, eller hvad de hedder, nederst på kagen, hvordan er de lavet og af hvad?

Tusind tak

Jamen de er nu heller ikke 100% glatte men det går da frem af jo flere kage jeg får lavet. Det kræver øvelse så den eneste måde er bare at lave en masse kager. Men tricket er at lave en så skarp opsmøring som muligt.

De små dutter rundt i bunden af kagen er tyllet på med RI (royal icing som er en glasur)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.