Mia Maia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har ikke været herinde siden forleden, og har først  nu set hvad der er sket de seneste par dage.

Det gør mig inderligt ondt søde. Synes i skal igennem alt for meget, du og Jan. Det er virkelig ikke fair, og jeg har fældet tårer indeni over hvor uretfærdigt det er. Havde sådan håbet at der stod noget godt sidst i dit indlæg. Fandme jeg bliver så gal over den uretfærdighed. Hvis der er nogen der fortjener den største lykke er det bestemt jer.

Synes at du er så super sej søde. Sådan som du kæmper kan man kun tage hatten af for. Værdige ord findes ikke.

Kæmpe knus og kram, og de varmeste tanker herfra til dig og Jan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

MM1987

1000, 1000 tak....

Jeg synes jeg er blevet overhældt med fantastiske ord siden igår...

Jeg synes i er mindst lige så stærke, at i oven i jeres egen kamp har overskud til mig, og ikke mindst leve sig ind i mine følelser...

Jeg tror ikke helt det er gået op for mig endnu, men igen jeg ved jo heller ikke hvad der er "galt" endnu... 

Jeg har aldrig nået at blive glad for det der måske er, og tænker derfor ikke på det som et barn - måske det er derfor jeg ikke er gået helt ned.

Humøret svinger lidt, men jeg prøver at holde det oppe - i det mindste til vi ved mere...

Til ALLE der har skrevet til mig, tænkt på mig og krydset fingre

- 1000 tak -

jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.