FUC..NG SADISTISKE KO!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. juni 2008

Rasmine

For første gang i mit liv har jeg TUDET ved tandlægen.
Hun var bare en KO!!!!!!!!!!!!!!!!!

AV AV AV!

Og så er jeg lige blevet 3500 kr. fattigere.
(fik lavet 2 plastfyldninger istedet for sølv)
Det var selvfølgelig frivilligt, men for fanden hvor er det ågerpriser!

Det værste var nok at tandlægen tog savlekluden og tørrede mine øjne, så mascaraen hang nede på kinderne!

Lortedag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2008

Grynt

aiii hvor har jeg bare ondt af dig :'( Sikke en lorte oplevelse og så til den pris. Men måtte lige fnise lidt da du fortalte om mascaraen. Faktisk syntes jeg også det er nogle totalt urimlige priser tandlæger tager. Af samme grund har jeg desværre ikke været afsted i længre tid :( Måske hvis vi får en lønforhøjelse der kan mærkes tager jeg afsted...uhmmm ikke fedt. tag et panodiler og pas godt på dig selv knus (H) Tina

Anmeld

9. juni 2008

Mie A

hold da op for en oplevelse.... :(

Var selv til tandlæge for 14 dage siden og måtte slippe 2400 kr... ØV!! - men heldigvis var det her, kun regningen, som var en dårlig oplevelse.

Knus Mie

Anmeld

9. juni 2008

bette

sikke da en høj pris.. så dyr er min tandlæge dælme ikke..!!
for en fyldning og en tandudrykning med lattergas, sprøjte og overfladebedøvelse giver jeg omkring 1200kr..

Anmeld

9. juni 2008

Rasmine

Det er plastfyldningerne som koster kassen.
De har ikke engang lattergas hos min tandlæge.
Amatører!

Anmeld

9. juni 2008

bette

Mebach skriver:

Det er plastfyldningerne som koster kassen.
De har ikke engang lattergas hos min tandlæge.
Amatører!

det er også plastfylning jeg snakker om.. så synes dælme det er en dyr en du har dig.. har du overvejet at skifte??
synes det lyder sært at han smattede din mascare ud i dit ansigt..

Anmeld

9. juni 2008

Rasmine

Det var sgu ikke en han, det var en DAME!
Og JO, skifter også!

Anmeld

9. juni 2008

Grynt

Jeg har en tandlæge som er rigtig sød. Han er også musiker og meget glad for at snakke :D Jeg skulle engang have lavet en gammel plomb og fik så en bedøvelses sprøjte. For at være sød/venlig spurgte jeg lidt ind til hvordan det var gået i festugen (sådan nogle har vi nemlig i Århus). Shit manner, det skulle jeg ALDRIG have gjort!!!!! Manden snakkede og snakkede og fortalte og fortalte i al evighed væk og lige pludselig kom han tilbage til reality og opdagede han havde glemt ALT om min bedøvelse med det resultat, at jeg altså måtte have endnu en sprøjte 8( Jeg skulle heldigvis ikke betale for nr 2 sprøjte...manglede da også bare. Men DET gør jeg bare ikke engang til. Næste gang venter jeg altså med at spørge til EFTER behandlingen. Dengang kunne jeg ikke se noget sjovt i historien, men kan heldigvis grine af den idag 8D

Anmeld

9. juni 2008

ka li ja

av for helvede......:'( jeg har ikke været til tandlæge i, hmmmm er det, 8-9 år efterhånden. jeg tør simpelthen ikke. men nu har jeg efterhånden knækket 2 stykker tand af og flækket 2, så jeg skal snart afsted. gad vide hvad det kommer til at koste8(!!!!!! så dit fantastisk opmuntrende indlæg gjorde nok at jeg venter liiiiiige lidt endnu med at komme afsted;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.