Anne85 skriver:
Igår kl 14:00 dut gik jeg på BARSEL!!!!
Hold kæft hvor er det fedt
men også vildt vildt VILDT underligt at tænke på at jeg nu "bare" skal gå herhjemme det næste års tid
Men nøøøj hvor har jeg trængt til barsel... rent fysisk har det ikke været let at være gravid denne gang... men sårn rent praktisk, følelsesmæssigt osv har det også været MEGET anderledes.... det der med at jeg har en lille pige i maven har egentlig ikke fyldt så meget... tankerne kører mest på hvordan det nu skal gå med to børn og hvordan min store dreng tager det hele.
Så NU glæder jeg mig simpelthen bare til to måneders totalt baby planlægning.... glæder mig til at få hendes værelse færdigt, få købt alt det sidste tøj og udstyr... og så er jeg typen der gerne vil ha at ALT er klar inden så jeg kan bruge AL min energi på baby og storebror når hun nu kommer... så jeg har lavet laaange lister over ting der skal være færdig i huset osv inden termin (til stor morskab for mine veninder
- ik Sidsel
)
Er jeg den første i kvartalet der er gået på barsel (halleluja for sygeplejerskernes overenskomst)?? Har I ande den lige rundt om hjørnet? Eller ligger den overskueligt langt ude i fremtiden?? Og hvad skal i bruge tiden på inden baby ankommer?
Ihhh hvor skønt... Min barsel starter først d.5.aug. - 4 uger før (eller det kommer an på om det skal være PKS - finder jeg først ud af i uge 34) Men det har jeg det nu også fint nok med.. Sys jeg har haft ekstremt meget overskud med Yasmin derhjemme og lillemanden i maven..
Men glæder mig nu også vildt meget til at springe på barselen, og nyde Storesøster og lillebror når han kommer.. Men er færdig med min udd. om en måned, så det er jo bare super, men har ingen job fået - hvilket jeg ikke kan forvente at få så tæt på termin.. Meeen har muligvis scoret et vikarjob med start fra - nu her - til min barsel starter.. Så det er jeg sq lidt spændt på..
Anmeld