Barsel!!!!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Anne85

Igår kl 14:00 dut gik jeg på BARSEL!!!!  Hold kæft hvor er det fedt  men også vildt vildt VILDT underligt at tænke på at jeg nu "bare" skal gå herhjemme det næste års tid

Men nøøøj hvor har jeg trængt til barsel... rent fysisk har det ikke været let at være gravid denne gang... men sårn rent praktisk, følelsesmæssigt osv har det også været MEGET anderledes.... det der med at jeg har en lille pige i maven har egentlig ikke fyldt så meget... tankerne kører mest på hvordan det nu skal gå med to børn og hvordan min store dreng tager det hele.

Så NU glæder jeg mig simpelthen bare til to måneders totalt baby planlægning.... glæder mig til at få hendes værelse færdigt, få købt alt det sidste tøj og udstyr... og så er jeg typen der gerne vil ha at ALT er klar inden så jeg kan bruge AL min energi på baby og storebror når hun nu kommer... så jeg har lavet laaange lister over ting der skal være færdig i huset osv inden termin (til stor morskab for mine veninder  - ik Sidsel )

Er jeg den første i kvartalet der er gået på barsel (halleluja for sygeplejerskernes overenskomst)?? Har I ande den lige rundt om hjørnet? Eller ligger den overskueligt langt ude i fremtiden?? Og hvad skal i bruge tiden på inden baby ankommer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

NoName

Anne85 skriver:

Igår kl 14:00 dut gik jeg på BARSEL!!!!  Hold kæft hvor er det fedt  men også vildt vildt VILDT underligt at tænke på at jeg nu "bare" skal gå herhjemme det næste års tid

Men nøøøj hvor har jeg trængt til barsel... rent fysisk har det ikke været let at være gravid denne gang... men sårn rent praktisk, følelsesmæssigt osv har det også været MEGET anderledes.... det der med at jeg har en lille pige i maven har egentlig ikke fyldt så meget... tankerne kører mest på hvordan det nu skal gå med to børn og hvordan min store dreng tager det hele.

Så NU glæder jeg mig simpelthen bare til to måneders totalt baby planlægning.... glæder mig til at få hendes værelse færdigt, få købt alt det sidste tøj og udstyr... og så er jeg typen der gerne vil ha at ALT er klar inden så jeg kan bruge AL min energi på baby og storebror når hun nu kommer... så jeg har lavet laaange lister over ting der skal være færdig i huset osv inden termin (til stor morskab for mine veninder  - ik Sidsel )

Er jeg den første i kvartalet der er gået på barsel (halleluja for sygeplejerskernes overenskomst)?? Har I ande den lige rundt om hjørnet? Eller ligger den overskueligt langt ude i fremtiden?? Og hvad skal i bruge tiden på inden baby ankommer?

TILLYKKE søde Anne... Kan godt forstå du har glædet dig...

Jo jeg er misundelig...

har lige oprettet en tråd i ordet er frit, netop om barsel...

Anmeld

2. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Skønno.. Glæder mig også helt vildt.

Jeg går fra til uge 28... Føles som en evighed på den ene side og på den anden side, så føles det helt vildt tæt på!!

Anmeld

3. maj 2010

g.seerup

glæder mig SÅ meget til at gå på barsel. Synes det er hårdt med arbejdet og to unger, især fordi jeg jo ikke nåede tilbage fra barsel inden jeg var gravid igen..så det har været hårdt siden januar..

MEN...i uge 24 går jeg fra på 3 ugers ferie, og så starter min barsel mandag i uge 27..så det er jo snart alligevel

Go dag

Gitte

Anmeld

3. maj 2010

NoName

Beslutningen er nu taget...

Jeg holder mine 6 ugers ferie inden jeg går fra på barsel. Så jeg holder ferie fra og med Mandag 17/5. og min barsel starter reelt 30/6... så det er jo lige om ganske kort tid... og JA jeg glæder mig...

Anmeld

3. maj 2010

Anne85

Hvor hyggeligt  Så er jeg ikke den eneste der kan findes i tide og utide her på bay.dk

Hvad skal I å bruge jeres barsel på?? Idag er jo min første rigtige barselsdag... og jeg nyyyyder det Er i fuld krig med at bage kage og boller for om lidt får jeg tre dejlige veninder på besøg... og to af dem har deres nyfødte bebser med  Resten af ugen er også bare booket ud....

Anmeld

3. maj 2010

MTS

Hvor gad jeg også godt gå på barsel nu. Men jeg går først fra i uge 24.  

Hade enlig tænkt på at holde al min ferie inden, men de kan ikke rigtigt undvære mig på arbejde da vi endnu ikke har fundet en vikar. Men jeg får så min ferie udbetalt i stedet for da min barsel først er slut i maj næste år.

Anne85.. hvor får du dog al energi fra til at bage boller og kage  Tror min første barsels dag bliver brugt i sofaen eller lignende..

Anmeld

15. maj 2010

NoName

Anne85 skriver:

ENDELIG jeg er nu også på barsel... Super...

starter lige med 14 dages ferie sammen med kæresten...

Anmeld

15. maj 2010

Anne85

Årh hvor dejligt for dig majken  Hvad skal tiden bruges på?? Jeg har haft barsel i 14 dage nu og jeg har haft planer hver evig eneste dag... det har squ været for meget... så jeg GLÆDER mig til at den kommende uge ikke byder på andet end hygge med sønnike og så småt få begyndt på at køre ham ind i den nye institution... så er det først i weekenden vi igen har en frygtelig masse planer

Anmeld

15. maj 2010

NoName

Anne85 skriver:

Årh hvor dejligt for dig majken  Hvad skal tiden bruges på?? Jeg har haft barsel i 14 dage nu og jeg har haft planer hver evig eneste dag... det har squ været for meget... så jeg GLÆDER mig til at den kommende uge ikke byder på andet end hygge med sønnike og så småt få begyndt på at køre ham ind i den nye institution... så er det først i weekenden vi igen har en frygtelig masse planer

Ja de første 2 uger bliver lidt hektiske da kæresten også har ferie, så der er lige en masse der skal ordnes inden vi tager på ferie i Berlin d. 24... hvilket jeg glæder mig rigtig meget til...

Ellers har jeg ikke lagt de store planer, jeg skal bare hygge mig og ordne små gøremål... Jo havde en drøm om at svømme lidt, men tror ikke det bliver til noget, jeg er nemlig en klovn til at komme afsted alene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.