Strækmærker, appelsinhud og hængepatter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

Risen

misslea skriver:

Jamen jeg har spillet håndbold hele mit liv - på et rimelig højt niveau - det gør jeg selvfølgelig ikke længere!!! Håndbolden er skiftet ud med fitness centret og løb!! Jeg går til thai-bo et par gange om ugen, og ellers er det mest lidt motionstræning såsom en tur på crosstraineren osv  Men indtil videre har jeg jeg trænet ca. 3 gange om ugen, og det passer meget fint synes jeg!

Nu må vi se hvordan det bliver fremover... det kommer jo lidt an på, hvordam jeg kommer til at have det gennem graviditeten!! Men tror da bestemt, at det har været en foredel for mig, at jeg inden jeg blev gravid, på forhånd var i god form.... det gør det lidt nemmere at holde ved lige

Arrhh det er da altid noget, at det ikke er 2½ måned du skal forholde dig i ro!! Men jeg sagtens forstå, at du gerne vil holde på hende til uge 37  Så er hun jo også HELT klar til at indtage verden!!!

Orh hvor fedt .. Du er da rigtig sporty hva! ..  Hvis du kan blive ved med at være i så god form og dyrke så meget sport er det da bare super fedt! Dog synes jeg at bare det er gå op af trapperne gør en forpustet .. Mon ikke også du får en smule besvær i 3. trimester? Hvis ikke så er du bare en superføder   .. 

Ih kan se du snart skal til kønsscanning så må du lige huske at give en opdatering og vise masser af billeder af din lille spunk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

NoName

Risen skriver:

Jeps bliver helt sindssyg af at kigge på min krop som nu er blevet fyld med tigerstriber fra top til tå.. En smule appelsinhud og sidst men ikke mindst to balloner som er gået fra en fast C-skål til en HÆNGENDE E-skål! .. Hmm. Ved godt folk siger at det er det hele værd, men synes nu alligevel det er lidt svært at forholde mig til at jeg i en alder af 20 har fået en krop der ligner en på 40 år.. (tør slet ikke tænke på når jeg har født).. "Det er det hele værd" - ja selvfølgelig er det dét, men jeg har altså ikke fået min lille pige endnu, så synes det er lidt svært at forholde sig til.. Skal på seriøst kur når lille pigen er kommet til verdenen og op i fitnesscenteret 24/7 .. Men får man mon nogensinde sin krop tilbage ? - Jeg gør da ihvert fald ikke med de strækmærker .. :/ 

Har I også sådanne følelser eller er det bare mig som føler mig total som en hvalross.. 

Knus fra hende brokkehovedet! 

til dig...

Jeg har (7-9-13 bank under bordet) ingen tiger-striber endnu, men jeg har også taget voldsomme 13 kg på og er endda nogle uger efter dig... så jeg er lidt nervøs for hvad det skal ende med... Har også idag konstateret at NU går den altså ikke længere med mine BH'er, jeg bliver nødtil at invistere i nogle der er en kende større, hvormeget, tør jeg ikke gætte på, men får så djævelsk ondt i pattøjet når jeg tager den af om aftenen, så der er vist ingen vej udenom.

Anmeld

2. maj 2010

misslea

Risen skriver:

Orh hvor fedt .. Du er da rigtig sporty hva! ..  Hvis du kan blive ved med at være i så god form og dyrke så meget sport er det da bare super fedt! Dog synes jeg at bare det er gå op af trapperne gør en forpustet .. Mon ikke også du får en smule besvær i 3. trimester? Hvis ikke så er du bare en superføder   .. 

Ih kan se du snart skal til kønsscanning så må du lige huske at give en opdatering og vise masser af billeder af din lille spunk!

heheh... ja sporty kan man vidst godt kalde mig  MEN ja, nu må vi se hvor længe det det varer ved.... for det kommer jo helt an på hvordan og hvorledes det hele går!!! Men indtil videre satser jeg på at blive ved, så længe som overhovedet muligt... Hvis kroppen tillader det

JAAAAH vi får nemlig at vide om en uges tid, om der gemmer sig en lille prins eller prinsesse inde i mig!!! Der er lavet en kæmpe satse-pulje i familien, så alle har gættet på køn og fødselsdato... HVis ingen rammer plet så går alle pengene til vores lille Prik  så det er jo klart det, vi satser på.... heheh!!

Men jo da... lover at opdatere, så snart vi ved, om vi skal lede efter drenge eller pigenavne

Anmeld

3. maj 2010

Risen

misslea skriver:

heheh... ja sporty kan man vidst godt kalde mig  MEN ja, nu må vi se hvor længe det det varer ved.... for det kommer jo helt an på hvordan og hvorledes det hele går!!! Men indtil videre satser jeg på at blive ved, så længe som overhovedet muligt... Hvis kroppen tillader det

JAAAAH vi får nemlig at vide om en uges tid, om der gemmer sig en lille prins eller prinsesse inde i mig!!! Der er lavet en kæmpe satse-pulje i familien, så alle har gættet på køn og fødselsdato... HVis ingen rammer plet så går alle pengene til vores lille Prik  så det er jo klart det, vi satser på.... heheh!!

Men jo da... lover at opdatere, så snart vi ved, om vi skal lede efter drenge eller pigenavne

Orh hvor spændende ! 

Husk endelig at lave masser af billedspam og en hyggetråd Glæder mig ! 

Anmeld

6. maj 2010

Corn

Risen skriver:

Jeps bliver helt sindssyg af at kigge på min krop som nu er blevet fyld med tigerstriber fra top til tå.. En smule appelsinhud og sidst men ikke mindst to balloner som er gået fra en fast C-skål til en HÆNGENDE E-skål! .. Hmm. Ved godt folk siger at det er det hele værd, men synes nu alligevel det er lidt svært at forholde mig til at jeg i en alder af 20 har fået en krop der ligner en på 40 år.. (tør slet ikke tænke på når jeg har født).. "Det er det hele værd" - ja selvfølgelig er det dét, men jeg har altså ikke fået min lille pige endnu, så synes det er lidt svært at forholde sig til.. Skal på seriøst kur når lille pigen er kommet til verdenen og op i fitnesscenteret 24/7 .. Men får man mon nogensinde sin krop tilbage ? - Jeg gør da ihvert fald ikke med de strækmærker .. :/ 

Har I også sådanne følelser eller er det bare mig som føler mig total som en hvalross.. 

Knus fra hende brokkehovedet! 

Jeg er nu 31+6 og det er jo nr 3.... har taget 12,9 kg på men har lige smidt 2 kg ved en gang mave-vrøvl... Og strækmærker har jeg kun lidt af på hofterne fra den først fødsel, og de kom under selve fødslen...

Brysterne synes jeg ikke hænger så meget, men de får en anden volumen, som især manden har svært ved at tage øjnene fra... Men da mejeriet allerede er begyndt at testkøre sig selv, så er det knap så fedt at rende rundt med både pletter på tøjet...

Men husk at når du ikke er ældre, så har din krop nemmere ved at genskabe sig. Den har endnu ikke mistet sin elasticitet

Så jeg nyder bare at jeg når mit 3. barn inden jeg bliver 30...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.