Risen skriver:
Jeps bliver helt sindssyg af at kigge på min krop som nu er blevet fyld med tigerstriber fra top til tå.. En smule appelsinhud og sidst men ikke mindst to balloner som er gået fra en fast C-skål til en HÆNGENDE E-skål! .. Hmm. Ved godt folk siger at det er det hele værd, men synes nu alligevel det er lidt svært at forholde mig til at jeg i en alder af 20 har fået en krop der ligner en på 40 år.. (tør slet ikke tænke på når jeg har født
).. "Det er det hele værd" - ja selvfølgelig er det dét, men jeg har altså ikke fået min lille pige endnu, så synes det er lidt svært at forholde sig til.. Skal på seriøst kur når lille pigen er kommet til verdenen og op i fitnesscenteret 24/7 .. Men får man mon nogensinde sin krop tilbage ?
- Jeg gør da ihvert fald ikke med de strækmærker .. :/
Har I også sådanne følelser eller er det bare mig som føler mig total som en hvalross..
Knus fra hende brokkehovedet!
Jeg er nu 31+6 og det er jo nr 3.... har taget 12,9 kg på men har lige smidt 2 kg ved en gang mave-vrøvl... Og strækmærker har jeg kun lidt af på hofterne fra den først fødsel, og de kom under selve fødslen...
Brysterne synes jeg ikke hænger så meget, men de får en anden volumen, som især manden har svært ved at tage øjnene fra... Men da mejeriet allerede er begyndt at testkøre sig selv, så er det knap så fedt at rende rundt med både pletter på tøjet...
Men husk at når du ikke er ældre, så har din krop nemmere ved at genskabe sig. Den har endnu ikke mistet sin elasticitet
Så jeg nyder bare at jeg når mit 3. barn inden jeg bliver 30...
Anmeld