Jeg havde pakket en stoooor taske- og fik ikke brug for noget af det nærmest. Hvor skal du føde?
Jeg havde kun en enkelt bodystocking og et par bukser med til vores pige, fordi jeg tænkte at hun bare kunne bruge hospitalets tøj mens vi var der, men altså.... Det var str. 6 mdr., og hun svømmede rundt i en str. 50!! Så jeg ville ønske at jeg havde taget noget mere tøj med til hende.
Jeg fødte på Hvidovre. Vi var en enkelt nat på barselsgangen og blev flyttet til patienthotellet dagen efter, og der må man ikke spise mad på sit værelse, men skal gå over i cafeen... Og der må man ikke have hospitalstøj på, men skal have sit eget på. Ret belastende - ved ikke omdet også er sådan andre steder. Jeg havde joggingtøj med, men kunne ikke holde ud at have det på, syntes det strammede... Så tag endeligt nogle LØSE bukser med.
Jeg havde pakket make-up, creme osv. og fik selvfølgelig ikke brug for det. Alt hvad du skal bruge af toiletsager er på hospitalet.
Held og lykke - jeg var rigtig ked af at jeg ikke fik lov til at føde selv, men endte med at være rigtig glad for at have fået PKS. Det var en supergod oplevelse og jeg synes jeg er kommet hurtigt på benene igen - og mit ar er rigtig pænt
.
Anmeld