Er hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juni 2008

linemus

...efter en uges ferie i sommerhus KUN med mand og børn. Det har været så dejligt, vejret var jo helt perfekt, og vi har allesammen nydt det og har oplevet en masse.

Glæder mig til at være med herinde igen, selvom jeg ikke aner, hvordan jeg skal få tygget mig igennem alle de indlæg...

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2008

Rasmine

Lækkert.
Jeg vil også i sommerhus, men UDEN børn.
Bare en dag eller 2 kunne være nice.
Hvor var det I var?

Anmeld

11. juni 2008

linemus

Ja, UDEN børn ville da være en drøm :D Det gad jeg også godt.

Vi havde lejet sommer skal ved netferie.dk - et hus ved Bratten Strand lige nord for Ålbæk. Er det der I skal op? Det var jo ikke vildt langt hjemmefra, men det var da også totalt ligegyldigt.

Vi lavede faktisk helt vildt meget - det blev ikke så meget slap af ferie, som jeg havde forestillet mig, men det andet var også dejligt. Var i Fårup, Farm Fun (ved Ålbæk - alletiders), Skagen og hvad der hører til (grenen, råbjerg mile, tilsandede kirke), og Frederikshavn med Cloostårnet, og faldt også lige ind i en OpenByNight i Frederikshavn, hvilket var helt vildt hyggeligt (og Sebastian malkede en ko og var SÅ stolt). Sommerhuset lå 400 m fra stranden, så vi var også nede og bade et par gange - lækkert men lidt svært med pigerne i barnevogn, så vi var ude på skift :)

Anmeld

11. juni 2008

Rasmine

Hva?? Ja, Ålbæk-der ligger "vores" sommerhus også. (Lars' fars sommerhus) Og ja, vi har også været i Farm-fun. Jeg vil egentlig hellere på shopping i Fr.havn, end Skagen, synes Skagen er lidt overrated? Og alt for crowded? Hvad er Cloostårnet?

Anmeld

11. juni 2008

linemus

Cloostårnet er bare et tårn, man kan gå op i. http://sjovforborn.dk/detail.asp?I=1&OID=692&G=Clo ost%E5rnet
Rigtig god udsigt. Sebastian synes jo det var sjovt, og så var der legeplads og iskiosk.

Vi kørte faktisk kun igennem Skagen og besluttede så at tage til Frederikshavn igen, da vi begge skulle have sandaler og fornemmede at Frederikshavn var knap så turistet, og røg jo så ind i fest og glade dage :) Jeg synes det er en fed gågade de har (er jo vandt til Aalborgs) - den er dejlig bred og så med de der sjove lege-skulpturer langs siden, så det ikke bliver dødkedeligt for børn at være med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.