Zafir skriver:
Jeg har aldrig haft så meget socialt med mine omgivelser, som jeg har efter vi flyttede på landet, selvom vores 'naboer' ikke bor lige inde vedsiden af, men den tætteste 500 meter væk 
Jeg er vokset op i københavn. Stenbroen. Københavns kommune. 15 min på cykel fra Rådhuspladsen 
Jeg syns faktisk det var kanon at vokse op i københavn. Og jeg elsker min hjemstavn, eller hvad man kalder det
Til jeg var 23 år, mente jeg at det ypperligste man kunne opnå i livet fra et KBH K postnummer. PÅ det tidspunkt boede jeg 2000F CENTRAL. Frb rådhusplads. Havde alt jeg kunne ønske mig udenfor døren og en billig andelslejlighed.
Men en dag... Så vågnede jeg op og tænkte: HVAD FUCK LAVER JEG HER? Jeg følte ikke jeg kunne trække vejret mere. Jeg havde det virkelig skidt med københavn. Folk var sure og stressede og jeg følte mig mast. Så luftede jeg det for min kæreste (altså min mand nu jo) at jeg syntes vi skulle flytte og han sagde først at jeg var tosset hehe... Men 4 mrd efter var vi flyttet 
Det er seriøst det bedste jeg har gjort nogensinde.
Det er så dejligt. Det er mit paradis, selvom det er noget værre rod. Selvom at vi aldrig kommer til at blvie færdige, der vil altid være noget at rive i, med et gammelt hus.
Vi har 80 km til rådhuspladsen i kbh og omkring 80 km til alle vores familier. Vi har 5 min på gå ben til stranden. 8 km til verdens fedeste skov-strand og den dejligste skov, som er forholdsvis u-opdaget på sjælland, for ikke Odsinge
Vi har det HELE... Skole, børnehave, kanon dejlige mennesker overalt i 'nabolaget'.
Så jeg flytter aldirg tilbage til kbh. Jeg bruger kbh, men skal HJEM igen. Jeg har fået udviddet min verden til HELE Danmark, fra at være indenfor voldene i kbh. Roskilde kunne ligesågodt ligge på månen. Ballerup var virkelig på landet.
Nu er hele danmark mit hjem og jeg bor i danmarks navle, hvis du sætter en passer på mit hjem og tager bornholm med 
Det er SÅ fantastisk. Alle skulle prøve det 
Hvor er det dejligt Zafir, ved ikke om det er anderledes at bo på landet på sjælland og så på jylland, da jeg var yngre boede vi i sommerperioden fast på en campingsplads ved Lyne, en lille miniby, landsby og ja, der kunne jeg aldrig bo, har efterhånden været mange af de helt små byer herover og hold da op hvor syntes jeg bare ikke det er særlig fedt, men måske man bare skulle på landet på sjælland, kan dog godt lide det med naboer lige ved siden af, noget af det bedste fra esbjerg, som jeg ikke helt har brugt så meget i kbh andet end da jeg boede på kollegie.. så jeg tænkte at sådan en mellemstor ø, det ville måske give mig lidt af det hele, landfølelsen, naboer lige ved siden af og ja et supermarket, arbejde, skole osv inden for rækkevide, men altså der er heldigvis stadig 3 år igen til det overhovedet bliver aktuelt, og ville da gerne have mødt mig en dejlig mand inden og han har jo også lidt at skulle have sagt..