Hvordan kommer man af med hård hud på fødderne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

lululupo

uhh ja afsted til chritina p, en tur hos fodterapeut er sååå skønt og det hjælper!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Jordbærpigen

Put en god fed creme på inden sengetid og hop i et par bomuldssokker natten over.. dét hjælper

Anmeld

1. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min zonetapeud der også er foddame, siger at man skal tage fodbad engagn mellem. Så skal man klippe/skære det døde hud af og slibe efter. HVIS man sliber hverdag i badet, så provoterer man bare huden og så vil den danne ekstra og endnu mere hård hud, som forsvar. - Ligesom med peeling. Det skal man også kun gøre engang om ugen...

Jeg gør det på husbonni og det virker rigtig fint

Anmeld

1. maj 2010

iris-mor

Jeg kan også anbefale sådan en alovera creme, du ved sådan en jeg følte mig tvunget til at købe en dag en veninde holdt et home party. Men den er bare super!!! Den hedder Aloe propolis creme og er fra Forever, jeg tror den koster lige under 200,- men den kan så bruges til alt. Mine fødder bliver bløde hvis jeg smør den på om aftenen og så sokker på i seng - nej sexet er det ikke. Men den hjælper også på evt hård hud på albuerne og mod fodsvamp. Super duper, og hvis man så ikke synes den virker kan man få pengene refunderet.

Og nej jeg sælger ikke den, synes bare lige jeg ville give det gode råd videre. - Det kan muligvis også være at nogle af de billigere produkter i alovera har samme effekt??!!

ida

Anmeld

1. maj 2010

ønskebørn74

Chritinap skriver:

Jeg er fodterapeut, så du kommer bare lige herop min ven
200 kr.

Vh

Jeg har MEGA buede negle på mine fødder... Jeg har tit nedgroede negle... Er det noget du kan klare???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.