Hvad søren blev der af ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2008

Rasmine

Så er jeg med på moden med billede af mig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2008

Ny mor

birgittemarie skriver:

Vi kunne jo lige smide et billede af os selv i vores fotoalbums og ellers tænker jeg mere på at smide nogle effekter på billedet, som vi forbinder med den person :)

Rigtig god idé - kom nu piger ;)
Bigritte

Anmeld

9. juni 2008

Astrid P

Yes, den er jeg så også hoppet med på... Men det eneste billede jeg kunne finde er fra min 29 års fødselsdag, så jeg er skidefuld og ser vildt underlig ud! Men hvad, lidt fuld er man jo altid. ;)

Anmeld

9. juni 2008

Rasmine

Astrid P skriver:

Yes, den er jeg så også hoppet med på... Men det eneste billede jeg kunne finde er fra min 29 års fødselsdag, så jeg er skidefuld og ser vildt underlig ud! Men hvad, lidt fuld er man jo altid. ;)

Men... ser du ikke altid underlig ud??
;)

Anmeld

9. juni 2008

Astrid P

Mebach skriver:

Astrid P skriver:

Men... ser du ikke altid underlig ud??
;)

Jow mand, jeg ser sgu da altid underlig ud. Men på det her billede ser jeg VILDT underlig ud... 8D

Anmeld

9. juni 2008

Rasmine

FEDT.
Glæder mig til at se det.

Anmeld

9. juni 2008

ivfmarie

et billede af mig selv... bare sådan helt almindelig? Hmmm, jeg går i gemmekassen, moment....

Anmeld

9. juni 2008

Tynen

Det bliver mega sjovt :)

Havde faktisk tænkt mig at immitere landlig fyr.. Men sjovt nok er der ikke en ko til rådighed i husets omkreds..
Bacon skal du noget? Så må man jo nøjes..

Anmeld

9. juni 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

et billede af mig selv... bare sådan helt almindelig? Hmmm, jeg går i gemmekassen, moment....

siden hvornår er dit hår begyndt at se sådan ud??!!

Anmeld

9. juni 2008

ka li ja

Tynen skriver:

Det bliver mega sjovt :)

Havde faktisk tænkt mig at immitere landlig fyr.. Men sjovt nok er der ikke en ko til rådighed i husets omkreds..
Bacon skal du noget? Så må man jo nøjes..

harh harh rofl lol du er fandme for sjov tunen!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.