Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
birgittemarie skriver:Vi kunne jo lige smide et billede af os selv i vores fotoalbums og ellers tænker jeg mere på at smide nogle effekter på billedet, som vi forbinder med den person :)
Astrid P skriver:Yes, den er jeg så også hoppet med på... Men det eneste billede jeg kunne finde er fra min 29 års fødselsdag, så jeg er skidefuld og ser vildt underlig ud! Men hvad, lidt fuld er man jo altid. ;)
Mebach skriver:Astrid P skriver:Yes, den er jeg så også hoppet med på... Men det eneste billede jeg kunne finde er fra min 29 års fødselsdag, så jeg er skidefuld og ser vildt underlig ud! Men hvad, lidt fuld er man jo altid. ;)Men... ser du ikke altid underlig ud??;)
ivfmarie skriver:et billede af mig selv... bare sådan helt almindelig? Hmmm, jeg går i gemmekassen, moment....
Tynen skriver:Det bliver mega sjovt :)Havde faktisk tænkt mig at immitere landlig fyr.. Men sjovt nok er der ikke en ko til rådighed i husets omkreds.. Bacon skal du noget? Så må man jo nøjes..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128