så for fanden, nu kommer der igen en ...loggi hælder vand ud af ørene ting...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juni 2008

Loggidut

fååårk, hvor er det bare nedtur, tif har skreget hele dagen, og været en rigtig vissenpind, sur og vred, og hidsig...og der sker virkelig så meget med hende for tiden.

jeg kan bare blive så vred og ked af det, for når hun bliver så arrig, så er der virkelig ingen anden udvej, end at være konsekvent ved hende...og sætte hende promte ned :(

da vi var i fårup, fik hun sådan en billig djævle, der kan sige den mest irreterende lyd, den er hamrende sjov for hende, i dag sad hun så på mit skød med den...(den er rimelig forbudt da der er sådan nogle små plastikdimser derpå) og med den mest pædagogiske mor agtig stemme siger jeg til hende, må mor prøve...
og fandme kommer der den der djævlelyd ud af hende som indikere et voldsomt nej, osamtidig med hun knaldede mig så hårdt over hånden med den...8(...altså første gang troede jeg virkelig det var en fejl...så jeg forsøgte at smigre pigebarnet igen, og spørge en gang mere...og det samme skete...knald!
så kom christian ind, og syntes jo det var lidt morsomt at pigebarnet kunne sige fra så mærkant...at han også lige ville prøve...og den her gang gik det så ud over hans arm...altså...så måtte jeg jo meget vredt sige nej til hende...og du må ikke slå.

sådan har hun bare været hele dagen...kratter og slår, og sparker...
og skriger så man skulle tro jeg bankede hende.

hun ar så hysse at hun lige sprang sin middagslur over, og sad derfor og gabte over aftensmaden.

en time efter hun så var kommet i seng, så startede sirenen fandme igen...og jeg tog hende op for at læse lidt med hende...lol..sikke en brydekamp, hun skreg og hylede og ville ingen ting, og til sidst smed jeg hende op på puslebordet...og smurte hendes gumme for oven, i håb om at det var fortænderne der drillede hende.

og puf, så var der ro...og mit glade barn var tilbage!

det er fandme da ikke normalt at børnene bliver så modbydelige...når hun begynder i dp, så skal det nok passe hun skal til at have kindtænder...og fååårk...så slår hun sgu de andre børn i gulvet.

jeg vil ikke en skid med det her, bare hælde vand ud af mine ører, for jeg er såååå træt efter en lang boksekamp i dag, og jeg håber dælme snart de tænder kommer ud, så jeg kan få mit barn tilbage, for lige nu er det ihvertfald ikke hende jeg har liggende hernede...hidsige spetakel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2008

Rasmine

Stakkels Sloggi.
Det bliver GARANTERET bedre i morgen.
Den enste trøst jeg lige kunne finde på!

Anmeld

8. juni 2008

ka li ja

haaaaarh sloggi da!!!! hun sætter godt nok mutter på prøve hva?!!

men hvis hun er så hidsig i morgen, kan du så ikke prøve det med gummerne med det samme? måske det hjælper

her er arthur også begyndt at skrige hidsigt hver gang han ikke får sin vilje. det kan slet ikke pisse mig af på samme måde som da jeg stod i samme situation med alexander. jeg lader bare som om jeg ikke hører ham:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.