Skal vi starte en fest??? Som i de "gode" gamle NB dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2008

ka li ja

det ved jeg faktisk ikke...(?) gør den?
puha det tager langt tid det her. er først ved at sortere billederne... nej der er mange!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2008

linemus

Hey, så er jeg hjemvendt fra ferie og vil være med!! Har disset manden i aften og brugt aftenen på at læse indlæg. Er først nu kommet til juli07 gruppen - de andre var lige til at overskue, men herinde er det jo helt vildt, hvad der er af indlæg efter en uge. Nogen, der kan gi' et resume? Knus Line - hjemmeside?? :$:$:$:$

Anmeld

8. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Hey, så er jeg hjemvendt fra ferie og vil være med!! Har disset manden i aften og brugt aftenen på at læse indlæg. Er først nu kommet til juli07 gruppen - de andre var lige til at overskue, men herinde er det jo helt vildt, hvad der er af indlæg efter en uge. Nogen, der kan gi' et resume? Knus Line - hjemmeside?? :$:$:$:$[/citat] Tynen er preggy! Og folk har fået et liv igen, siden sommeren er startet. :'(

Anmeld

8. juni 2008

linemus

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Hey, så er jeg hjemvendt fra ferie og vil være med!! Har disset manden i aften og brugt aftenen på at læse indlæg. Er først nu kommet til juli07 gruppen - de andre var lige til at overskue, men herinde er det jo helt vildt, hvad der er af indlæg efter en uge. Nogen, der kan gi' et resume? Knus Line - hjemmeside?? :$:$:$:$[/citat] Tynen er preggy! [/citat] Jamen så er det jo som det plejer :D

Anmeld

8. juni 2008

Rasmine

8. juni 2008

Tynen

HAHA :D
Den skal jo nærmest komme den replik :)

Håber I har haft en god ferie, Line :)

Anmeld

8. juni 2008

birgittemarie

En god gammeldags NB fest, er lige, hvad jeg er i humør til, men jeg har ikke tid :'( Jeg er SLEM, at jeg over hovedet sidder her og læser, for jeg skal sy en kjole, skrive en tale og lave bordkort. Har også først lige fået trynet barnet, der by the way også kravler i søvne og hun kan sørme komme langt i vores seng og hun vågner ikke af det (L) Bare lige en lille note fra en, der slet ikke er her... ;) Kh Birgitte

Anmeld

8. juni 2008

Tynen

Kaluha, din adresse står BTW ikke i din profil.

Anmeld

8. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Hey, så er jeg hjemvendt fra ferie og vil være med!! Har disset manden i aften og brugt aftenen på at læse indlæg. Er først nu kommet til juli07 gruppen - de andre var lige til at overskue, men herinde er det jo helt vildt, hvad der er af indlæg efter en uge. Nogen, der kan gi' et resume? Knus Line - hjemmeside?? :$:$:$:$[/citat] hej velkommen hjem igen:D var det en go tur? og havde du tøj nok med, så du ikke skulle bruge hele ferien på at vaske lol jeg kan slet ikke rumme i mit hovede hvad der er sket, så jeg kan ikke gi noget resume. sloggi er altid go for et resume!;)

Anmeld

8. juni 2008

ka li ja

Tynen skriver:

Kaluha, din adresse står BTW ikke i din profil.

den står som mit navn på msn

btw? netnørd:tunen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.