færdig sneaker kager!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

birgitte

Ninja skriver:

Vildt flot kage 

Tak skal du ha´

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Anasmor

Arrmen den blev bare SÅ sej.. er vild med den gule ipod... godt du lavede fejl i den første ... den er super super sej

Anmeld

30. april 2010

Dot D

birgitte skriver:

ha ha ha det blir for fedt 

Ja de bedste stoffer på markedet hæ hæ. men undskyld skal du lave 2 kager til i dag eller er det mig der lide bliver forvirret her  godt gået af dig så. 

God arbejdslyst og HUSK billeder masser af billeder

Ja, det ender med to kager... trængte lige til at sidde ned, pyha der er fart på nu... Der skal nok komme billeder. Brystkagen er færdig og nu skal jeg til at sætte tastatur på computeren

Anmeld

30. april 2010

birgitte

Anasmor skriver:

Arrmen den blev bare SÅ sej.. er vild med den gule ipod... godt du lavede fejl i den første ... den er super super sej

takker og jeg er helt enig.. godt jeg lavede den fejl for den gule er bare bedre nu skal den afleveres om 1 time og jeg er ret spændt

Anmeld

30. april 2010

Iliasmor

helt viiiildt, d færdige resultat er virkelig blevet flot..

Anmeld

30. april 2010

Grynt

WOW den er flot...respekt

Anmeld

30. april 2010

Anasmor

birgitte skriver:

takker og jeg er helt enig.. godt jeg lavede den fejl for den gule er bare bedre nu skal den afleveres om 1 time og jeg er ret spændt

Hvad sagde de så ??????

Anmeld

30. april 2010

birgitte

iliasu skriver:

helt viiiildt, d færdige resultat er virkelig blevet flot..

tusind mange tak

Anmeld

30. april 2010

birgitte

Anasmor skriver:

Hvad sagde de så ??????

de blev helt vilde og sebastian ville slet ikke have at den skulle spises hi hi godt der var andet dessert osse!  til sídst blev vi dog enige om at skoen og ipodén blev taget af og gemt til ham (god fornøjelse og fordøjelse siger jeg bare hæhæ) og så gik det ellers hurtigt!

det var så min første kage uden for den nærmeste familie (70 personer var der med til festen) og det var lettere nervepirrende men på den fede måde. men det ved du jo alt om

Anmeld

30. april 2010

birgitte

Grynt/Tina skriver:

WOW den er flot...respekt

tak tak det var rigtig pænt sagt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.