færdig sneaker kager!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.409 visninger
31 svar
0 synes godt om
30. april 2010

birgitte

så blev den færdig! lavede lige en ny I POD da et par stykker herinde så fint havde bemærket at menu var skrevet forkert

er rigtig tilfreds med resultatet og glæder mig til at aflevere  den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Sakris

Hold op hvor er den flot. Synes faktisk også din nye IPod blev endnu bedre end den første. Den bliver helt sikkert en succes!

Anmeld

30. april 2010

birgitte

Sakris skriver:

Hold op hvor er den flot. Synes faktisk også din nye IPod blev endnu bedre end den første. Den bliver helt sikkert en succes!

tak og det synes jeg faktisk også

Anmeld

30. april 2010

propogberta

Hold da op hvor er det bare en viiiildt fed kage !!! Super flot

Anmeld

30. april 2010

birgitte

Anja Dahl skriver:

Hold da op hvor er det bare en viiiildt fed kage !!! Super flot

Tak skal du ha Anja og rigtig meget i lige måde den er bare så fed med computeren og det hele - respekt

Anmeld

30. april 2010

Dot D

birgitte skriver:

så blev den færdig! lavede lige en ny I POD da et par stykker herinde så fint havde bemærket at menu var skrevet forkert

er rigtig tilfreds med resultatet og glæder mig til at aflevere  den

Altså Birgitte....... Hvor er den blevet god. Ipod´en er rigtig flot nu. Jeg skal til at pynte min kage til konfirmation i dag, pudsigt nok også til en Sebastian..

Anmeld

30. april 2010

birgitte

Dot D skriver:

Altså Birgitte....... Hvor er den blevet god. Ipod´en er rigtig flot nu. Jeg skal til at pynte min kage til konfirmation i dag, pudsigt nok også til en Sebastian..

Ja den er bare bedre nu og ville da synes det var ærgerligt at han skulle have fejl på sin kage Ik.

altså hvor laver du bare mange kager kan du ikke godt bleve lidt træt nogen gange ...jeg synes det er hårdt for ryggen ind imellem nå men hvad skal der være på den?  glæder jeg mig til at se den

Anmeld

30. april 2010

Dot D

birgitte skriver:

Ja den er bare bedre nu og ville da synes det var ærgerligt at han skulle have fejl på sin kage Ik.

altså hvor laver du bare mange kager kan du ikke godt bleve lidt træt nogen gange ...jeg synes det er hårdt for ryggen ind imellem nå men hvad skal der være på den?  glæder jeg mig til at se den

Jo, lidt hårdt for ryggen at stå så meget, er begyndt at sidde ned og lave pynt, for at være lidt god ved mig selv. Det er en bærbar computer, så jeg må hellere ud og igang med den. Jeg skal aflevere den i eftermiddag, så der kommer billeder i løbet af dagen. Jeg har godt nok lavet mange kager de sidste uger, det er som om de vælter oveni hinanden, der er også lige en der har spurgt om jeg kan lave en bryllupskage til 65 personer. Det håber jeg bliver til noget, det kunne være sjovt at prøve. Så må sige at jeg ikke er træt af det, endnu, hi hi hi....

Anmeld

30. april 2010

RumlesMor

Wauw....den er bare så flot!!

Anmeld

30. april 2010

birgitte

RumlesMor skriver:

Wauw....den er bare så flot!!

tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.