Er der nogen af jer der har fået lavet en hindeløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

Valle81

mek-83 skriver:

Hej piger.

Har i dag været hos jordmor, hvor vi kom til at snakke om hindeløsning, er der nogen af jer der har prøvet det og virkede det?

Mine tanker er også om det gør ondt både under, og efter?

Vi aftalte at jeg skulle tænke over det til på torsdag hvor jeg skal der op igen hvis jeg ikke selv har født inden, der er jeg 40+1  Uhh det er dejligt at man snart ved at ens lille dreng kommer ud til en.

Maria 39+1

Hejsa:0)

Jeg fik foretaget hindeløsning da jeg var gået ti dage over.

Jeg synes overovedet ikke det gjorde ond, men det er ubehageligt, da jordemoderen jo har hænderne så langt oppe at hun nærmest rører ved drøblen:0) Men ondt synes jeg ikke.

Det vigtigste er at slappe helt af og trække vejret godt ned i maven og LYTTE til hvad hun beder dig gøre:0)

Det virkede på mig, jeg fik blødning med det samme og plukveerne blev meget kraftige, efter lidt over 24 timer der gik veerne igang sådan bang. De kom som lyn fra en klar himmel, meget kraftige og meget regelmæssige og 11 timer efter den første ve, kom Anton til verdenen efter en super nem fødsel:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

mek-83

Valle81: Ej hvor vildt, håber da virkelig at jeg kunne få lov til at gøre dig kunsten efter  Det kunne være så stort hvis vi kunne side med vores dreng et lille døgn efter, det betyder dog tålmodighed endnu da der er 6 dage til hun ville gøre det

Men tak for dine erfaring, jeg er jo nød til at prøve hvis ikke han allerede er kommet før på torsdag

Maria 39+2

Anmeld

30. april 2010

Lulle25

Rosa skriver:

Jeg skal have det gjort på mandag hvis der ikke er sket noget... Men bliver da lidt nervøs når folk skriver at det gør så ondt...

Hej Rosa så lige du snart skal føde og have  evt. hindeløsning. Vil bare fortælle at jeg fik lavet hindeløsning og synes kun lige det jager lidt og det er ikke noget at snakke om, det stopper med at gøre ondt så snart lægen er færdig, så du skal ikke være nervøs. Håber selvf. du føder i dag som du har aftalt med dig selv

Kh Louise

Anmeld

30. april 2010

Valle81

Rosa skriver:

Jeg skal have det gjort på mandag hvis der ikke er sket noget... Men bliver da lidt nervøs når folk skriver at det gør så ondt...

Du får også lige denne:0)

Hejsa:0)

Jeg fik foretaget hindeløsning da jeg var gået ti dage over.

Jeg synes overovedet ikke det gjorde ondt, men det er ubehageligt, da jordemoderen jo har hænderne så langt oppe at hun nærmest rører ved drøblen:0) Men ondt synes jeg ikke det gjorde.

Det vigtigste er at slappe helt af og trække vejret godt ned i maven og LYTTE til hvad hun beder dig gøre:0)

Det virkede på mig, jeg fik blødning med det samme og plukveerne blev meget kraftige, efter lidt over 24 timer der gik veerne igang sådan bang. De kom som lyn fra en klar himmel, meget kraftige og meget regelmæssige og 11 timer efter den første ve, kom Anton til verdenen efter en super nem fødsel:0)

Christina

Anmeld

30. april 2010

Lulle25

mek-83 skriver:

Hej piger.

Har i dag været hos jordmor, hvor vi kom til at snakke om hindeløsning, er der nogen af jer der har prøvet det og virkede det?

Mine tanker er også om det gør ondt både under, og efter?

Vi aftalte at jeg skulle tænke over det til på torsdag hvor jeg skal der op igen hvis jeg ikke selv har født inden, der er jeg 40+1  Uhh det er dejligt at man snart ved at ens lille dreng kommer ud til en.

Maria 39+1

Hej Maria kom lige til at svare Rosa. Fik lavet hindeløsning og nej det gør ikke ondt, det jager lidt, men går over med det samme lægen er færdig. Jeg fik det lavet kl 12 og første ve kom kl 13, lægen sagde dog at jeg var gået i fødsel af mig selv inden længe for var et par centimeter åben allerede

Held og lykke og ingen grund til bekymring om hindeløsning

Kram Louise

Anmeld

30. april 2010

mek-83

Lulle25: Det er da helt i orden, jeg synes også at Rosa skal have lov at få lille manden ud  Jeg vil helt sikker få den hindeløsning, om ik andet så har jeg da prøvet at gøre noget for at sætte lidt skub i ham

Maria 39+2

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

quity: Ja det lyder jo meget effektivt hos dig  fingre for det bliver det samme her, og hos Rosa

Rosa: Ja tænker os det ikke lyder rart, men omvendt så ville jeg nok godt kunne klare lidt mere smerte for at få vores lille dreng ud  Sender lige en ordenlige bunke vestøv til dig, hvis du også ville sende lidt i min retning

maiken81: Øv at det slet ingen forskel gjorde hos dig, men hvis det heller ikke gjorde ondt så var der jo heldigvis ikke ulemper ved det, andet end skuffelsen over ikke at være gået i gang

Lulle25 - tak for det beroligende svar, du har ret - man skal holde øjnene på bolden

mek-83: Jeg kvitterer med en heeeel masse vestøv - jeg bruger jo tydeligvis ikke mit til noget

***********************VESTØV************************

Kh

Rosa

Anmeld

30. april 2010

smokin

cmks2007 skriver:

Ja, fik en i går kl. 10.30 og fødte i nat kl. 00.39. Havde veer et kvarter efter den var lavet, men resultatet kan også være det modsatte.

Jeg synes det gjorde ooooooooooooondt at få den lavet, men var også kun lige åben nok til det - og effektiv var den jo åbenbart. 

tillykke - det lyder da bare helt vildt. hindeløsning ftw

Anmeld

30. april 2010

Frejasmor

Hejsa

Jeg fik også lavet en hindeløsning på min terminsdato kl 11, fordi jeg havde så meget væske i min krop, som klemte på nerverne til mine hænder (meget smertefuldt).

Den er selvfølgelig lidt ubehagelig men det er det værd, hvis man har det dårligt eller ondt...

Jeg fik lavet den kl 11 om formiddagen, kl 19 gik vandet og kl 22.38 kom Freja til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.