Er der nogen af jer der har fået lavet en hindeløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.080 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. april 2010

mek-83

Hej piger.

Har i dag været hos jordmor, hvor vi kom til at snakke om hindeløsning, er der nogen af jer der har prøvet det og virkede det?

Mine tanker er også om det gør ondt både under, og efter?

Vi aftalte at jeg skulle tænke over det til på torsdag hvor jeg skal der op igen hvis jeg ikke selv har født inden, der er jeg 40+1  Uhh det er dejligt at man snart ved at ens lille dreng kommer ud til en.

Maria 39+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

ønskebørn74

mek-83 skriver:

Hej piger.

Har i dag været hos jordmor, hvor vi kom til at snakke om hindeløsning, er der nogen af jer der har prøvet det og virkede det?

Mine tanker er også om det gør ondt både under, og efter?

Vi aftalte at jeg skulle tænke over det til på torsdag hvor jeg skal der op igen hvis jeg ikke selv har født inden, der er jeg 40+1  Uhh det er dejligt at man snart ved at ens lille dreng kommer ud til en.

Maria 39+1

hvis du søger i søgefeltet finder du flere tråde... Ved ikke selv noget om det... Men ville da også høre de andre ad...

Knus Lene

Anmeld

29. april 2010

mrsMary

Hej

Ja, jeg må have fået det, du kalder en 'hindeløsning'. Jeg fik det gjort på min terminsdato og fødte 2 dage efter. Det kan klart anbefales, hvis du ikke orker mere...

Det gør kun lige ondt, når jordmoderen flår i hinden, og du vil få en lille 'start-/fødselsblødning'.

Anmeld

29. april 2010

mek-83

ønskebarn74: Ja det var os mere for at prøve at høre hvordan andre havde oplevet det

mrsMary: Ja synes godt nok det holder hårdt efter hånden, så hvis der ikke sker noget den næste uge, så overvejer jeg det stærkt.

Anmeld

29. april 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Ja, fik en i går kl. 10.30 og fødte i nat kl. 00.39. Havde veer et kvarter efter den var lavet, men resultatet kan også være det modsatte.

Jeg synes det gjorde ooooooooooooondt at få den lavet, men var også kun lige åben nok til det - og effektiv var den jo åbenbart. 

Anmeld

29. april 2010

mek-83

cmks2007: Det var da helt vildt, jeg forstiller mig også at det gør ondt, men hvad pokker hvis man kunne få sit guld ud så ville det jo være prakfuldt

Og helt vildt mange gange tillykke med din guldklump

Anmeld

29. april 2010

quity

Jeg fik også lavet en ved min datters fødsel i december. For mig var det ik mere ubehageligt end en underlivs undersøgelse. Jeg fik det gjort ca kl 14. Ca et kvarter til ½ time efter kunne jeg mærke at plukkeveerne ændrede sig til veer og efterfølgende morgen kl 6.15 kom Maisha til verden.

Kan varmt anbefale det

Anmeld

29. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg skal have det gjort på mandag hvis der ikke er sket noget... Men bliver da lidt nervøs når folk skriver at det gør så ondt...

Anmeld

29. april 2010

maiken81

Hej

Jeg fik lavet hindeløsning da jeg var 41+3 og synes overhoved ikke det gjorde ondt. Det var ligesom en alm gyn undersøgelse. Det satte gang i en masse plukveer, men efter otte timer med dem gik det i sig selv igen. Jeg blev så sat igang da jeg var 42+0.

Så her havde det ingen effekt

Hilsen Maiken

Anmeld

30. april 2010

mek-83

quity: Ja det lyder jo meget effektivt hos dig  fingre for det bliver det samme her, og hos Rosa

Rosa: Ja tænker os det ikke lyder rart, men omvendt så ville jeg nok godt kunne klare lidt mere smerte for at få vores lille dreng ud  Sender lige en ordenlige bunke vestøv til dig, hvis du også ville sende lidt i min retning

maiken81: Øv at det slet ingen forskel gjorde hos dig, men hvis det heller ikke gjorde ondt så var der jo heldigvis ikke ulemper ved det, andet end skuffelsen over ikke at være gået i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.