FÅRK tiden står stille herhjemme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juni 2008

Nadi

Ja det blev til en mad til aftensmad for Oliver's vedkommende, men tror I vi havde noget til ham i køleskabtet?? Det ente med at jeg smed alt ud fordi det var muggent, så det eneste der var tilbage var et stykke ost! Vores lejlighed ligner LORT og jeg kan bare ikke lige finde tid eller overskud! Imorgen skal vi ned i min svigermors hus for første gang siden hun døde, vi skal ned og finde det tøj som hun skal begraves i. Det bliver så mærkeligt at skulle derind. Og torsdag skal hun begraves, så der er bare helt vildt meget der skal ordnes og tænkes på. Det er bare som om det hele står stille og vi lever i vores egen lille bobbel. Håber snart det bliver en bare nogenlunde normal hverdag vi får! -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2008

bette

lad da lortet være lort søde.. det skal i nok indhente når der er overskud til det..

men tjaa maden kan i jo nok ik undvære...

pøj pøj med det.. (H)

Anmeld

8. juni 2008

Nadi

bettemouse skriver:

lad da lortet være lort søde.. det skal i nok indhente når der er overskud til det..

men tjaa maden kan i jo nok ik undvære...

pøj pøj med det.. (H)

Ja men vi går bare og bliver irriteret over det, og det er bare det sidste vi har brug for lige nu. Men ja har også mest bare lyst til at lade lort være lort...

Anmeld

8. juni 2008

Juniors mor

Øv Nadia - det er da bare træls det hele :( Har du ikke en god veninde du kan få til at komme og hjælpe dig med at gøre lidt rent og handle ind, så det ikke virker så uoverskueligt det hele?
(H)

Anmeld

8. juni 2008

Nadi

Juniors mor skriver:

Øv Nadia - det er da bare træls det hele :( Har du ikke en god veninde du kan få til at komme og hjælpe dig med at gøre lidt rent og handle ind, så det ikke virker så uoverskueligt det hele?
(H)

Jo der er jo mange som siger vi endelig skal sige til hvis der er noegt de kan gøre for at hjælpe. Men de har jo også deres liv og det er altså ikke bare sådan lidt hverdags rod vi har, det ligner Jerusalems ødelæggelse!!!

Jeg tror bare jeg lige må ta mig sammen og så ikke sidde her ;) (selvom det er det jeg allerhelst vil) og så få lavet noget og så må jeg indhente søvnen bagefter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.