Jeg som troede man kun kunne få hæmorider under gravi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

Jordbærpigen

Happy skriver:

Hej, kan nogen beskrive hvordan det føles at have hæmo? er lidt i tvivl om jeg har fået det her efter fødslen, så hjælp søges:-)

Man er slet ikke i tvivl, når man har en hæmo. Det gør nas og hvis du mærker efter, er der en bule ved endetarmen, hvis den altså sidder udenpå. Nogle sidder også indvendig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

TbCp

Anonym skriver:

Proppe den op igen

Ja altså hvis den sidder udenfor endetarmen kan man proppe den ind igen... det var det råd jeg fik

Anmeld

30. april 2010

Ansemusen

Happy skriver:

Hej, kan nogen beskrive hvordan det føles at have hæmo? er lidt i tvivl om jeg har fået det her efter fødslen, så hjælp søges:-)

Det klør, gør ondt og bløder når man går på toilettet. I hvert fald er det ofte sådan symptomerne er. De kan siddde både udvendigt og indvendigt, så man kan ikke altid mærke dem med udefra.

Anmeld

30. april 2010

Ansemusen

TbCp skriver:

Ja altså hvis den sidder udenfor endetarmen kan man proppe den ind igen... det var det råd jeg fik

Det kan jeg sgu ikke. Det er en lille en der sidder udenfor tror jeg nok. Sidst sagde lægen at den var tømt. Hvadend det betyder. Hun sagde også at hæmorider næsten er umulige at slippe helt af med. De vil som regel komme igen i perioder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.