Jeg som troede man kun kunne få hæmorider under gravi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.741 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Anonym trådstarter

Kan vidst godt tro om igen...

Bær over med at jeg er ano, da JEG synes det er et ømt punkt for mig.

Jeg har sådan en lille irriterende hæmo til at hygge sig og det klør enormt meget, især når jeg lige er kommet af med aff.

Det jeg vil ind på er, kan man få nogen piller eller andet til hæmorider som ikke er på recept eller er det helt umuligt?

Håber nogen kan hjælpe mig på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Patrick07

Du kan få sådan noget på apoteket til at smøre den med, mener jeg vist nok... Har i hvert fald set de i reklamerne, men du kunne evt. sprøge dem på apoteket om de kan hjælpe dig... Har lige et forslag

Anmeld

29. april 2010

TbCp

Fik at vide af mine læge at man bare skulle "proppe den op igen" med mindre den er rigtig stor og bløder... så skulle den gerne "gå i sig selv" igen.

Anmeld

29. april 2010

Vidunderligeunger

Ac3 komfort... tror jeg no det hedder...

virkede her haha

Anmeld

29. april 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Fik at vide af mine læge at man bare skulle "proppe den op igen" med mindre den er rigtig stor og bløder... så skulle den gerne "gå i sig selv" igen.

Proppe den op igen

Anmeld

29. april 2010

mrsMary

Gå dog til lægen og få noget der virker ..... 'Proctosedyl' er der noget der hedder...det får det til at trække sig sammen igen. Og det lindre på ubehaget.

ps. de fleste produkter har 'troldhat' i, og det skulle være vidundermiddel til rynker :-)

Anmeld

29. april 2010

Anonym trådstarter

mrsMary skriver:

Gå dog til lægen og få noget der virker ..... 'Proctosedyl' er der noget der hedder...det får det til at trække sig sammen igen. Og det lindre på ubehaget.

ps. de fleste produkter har 'troldhat' i, og det skulle være vidundermiddel til rynker :-)

Javel ja!

Jeg er så den type der først går til lægen når jeg har nok at tage til læge med. Faktisk en meget dårlig combi. Sådan har det altid været.

Anmeld

30. april 2010

Ansemusen

Afsted med sig!! Jeg har kæmpet med hæmorider lige så længe jeg kan huske og det bliver bare værre og værre synes jeg. Og husk ppå at det for lægen er som at kigge et menneske i øregangen... eller noget

Anmeld

30. april 2010

Happy

Hej, kan nogen beskrive hvordan det føles at have hæmo? er lidt i tvivl om jeg har fået det her efter fødslen, så hjælp søges:-)

Anmeld

30. april 2010

LLN

Du kan få noget i håndkøb der hedder Hæmorex.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.