Gaaab...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juni 2008

Marco2

Har lige bestilt taxa der skal hente mig i morgen tidlig kl. 04.50!!!!! Skal til møde i Kbh 10-12 og med sporarbejde og varmen tager det nu 4 (FIRE>() timer at komme til Kbh fra Århus!!!! Det er fa'me tidligt at skulle op....:( Var godt nok også tidligt oppe i morges. Vækkeren ringede kl. 05.15 fordi jeg skulle spille golf kl. 06.51, men det er ligesom noget andet.....;) AG - som dæleme skal tidligt i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2008

bette

puha ja sikke da en tidspunkt..
du må tage tændstikker med til øjenlågne.. haha.

heidi som sidder og høre på mikkel hyler som en sindssyg mens far forsøger at trøste. åhh han er altså noget så hård i den her tid med de dumme kindtænder.. eller ja jeg tror da det er derfor..

Anmeld

8. juni 2008

Rasmine

bettemouse skriver:

puha ja sikke da en tidspunkt..
du må tage tændstikker med til øjenlågne.. haha.

heidi som sidder og høre på mikkel hyler som en sindssyg mens far forsøger at trøste. åhh han er altså noget så hård i den her tid med de dumme kindtænder.. eller ja jeg tror da det er derfor..

Hvorfor giver I ham ikke noget Panodil så??

Anmeld

8. juni 2008

ivfmarie

Marco2 skriver:

Var godt nok også tidligt oppe i morges. Vækkeren ringede kl. 05.15 fordi jeg skulle spille golf kl. 06.51, men det er ligesom noget andet.....;)

AG - som dæleme skal tidligt i seng

Jeg er klar over at golf er en præcisionssport, men at starte nøjagtig kl 6.51 - er det nødvendigt?

Anmeld

8. juni 2008

Marco2

ivfmarie skriver:
Jeg er klar over at golf er en præcisionssport, men at starte nøjagtig kl 6.51 - er det nødvendigt?

Ja, for vi har tidsbestilling og skal gå ud på bestemt tidspunkter. Delt ind pr. time 00, 08, 17, 25, 34, 42 og 51...

Anmeld

8. juni 2008

ivfmarie

ahaaa... ja så blev jeg da så klog ;) Spank ju!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.