Lægebesøg i morgen :-( :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.054 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Mutti2

Fuck hvor er jeg nervøs for i morgen!!!

Som skrevet i et tideligere indlæg har vi haft en elendig weekend, hvor vi endte på sygehuset med mistanke om meningitis (heldigvis ikke tilfældet).....

I morgen skal vi så ned til lægen på en opfølgning, og hun skal have taget flere prøver!! Samt en samtale om alt det der er sket!

Men hvor er jeg dog nervøs for hvad vi får at vide

Jeg frygter simpelthen det aller værste!!

Jeg har mareridt hver evig eneste nat, hvor jeg mister hende.... jeg græmmes helt ved at skrive det her... men jeg har det virkeligt virkeligt godt nok dårligt!!

Jeg er SÅ bange for at der skal ske hende noget, eller at hun fejler noget vi bare ikke lige kan få øje på

Jeg prøvede ar sende hende i dagpleje i dag!! Og det var bare gået SÅ godt....

Men selvfølgelig har hun feber igen her til aften

Please, tænk på hende i morgen, og send hende alle jeres positive tanker!! Hun fortjener sgu kun det bedste, og det er bestemt ikke fair at hun skal alt det her igennem

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

otlitrom

Hvor er det hårdt det du går igennem nu, søde!

Jeg håber du har nogen der kan støtte dig tæt på!!

Jeg vil tænke på hende/Jer aaalt det jeg kan, og håbe der ikke er noget galt!

Stort

Anmeld

28. april 2010

lululupo

Ihhh altså, sender en masse positive tanker herfra og !! Det skal nok gå...

Anmeld

28. april 2010

B&J

nej sådan en sød pige som din skal have det godt

håber der kommer en positiv indlæg fra dig når du kommer hjem med hende fra lægen

Anmeld

28. april 2010

Sakris

Stakkels lille pus... Krydser fingre for at det ikke er noget slemt. Held og lykke med besøget

Anmeld

28. april 2010

Bondepigen

Sender masser af positive tanker til din dejlige datter!!!

Jeg ønsker jer kun det allerbedste!!!!

Anmeld

28. april 2010

Mettemus

Årh nej og øv! Kan godt forstå at du er helt ødelagt. Håber ikke at det viser sig at være alt for alvorligt? Men på den anden side er det måske ret godt at få en diagnose så du ikke behøver at have flere mareridt?

Sender dig et kram og rigtig mange tanker i morgen!

Anmeld

28. april 2010

<3

Uh hvor forfærdeligt!

Al den gode karma til jer!

Anmeld

6. maj 2010

Mutti2

Hej piger.

Undskyld mit sene svar....

Det har været en hård uge....

Som jeg skrev skulle vi jo til lægeundersøgelse i torsdags. Det gik ikke helt som jeg håbede. Men dog heller ikke skidt.

De kunne fortælle at det IKKE var noget alvorligt , men også at det ikke var halsbetændelse som de troede. Der var ingen tegn på nogen former for organsvigt!

De kunne altså stadig ikke fortælle hvad hun fejlede

Hendes infektionstal var faldet til 26 (skal ligge imellem 0 og 9), fra de 72 da vi blev indlagt og 60, da vi blev udskrevet. Så det gik fremad.

Ellers kunne han ikke fortælle særligt meget!

Han spurgte til hvordan jeg havde det. Og da jeg svarede at jeg havde det helt af helved til. Sagde han at det kunne han se at de havde skrevet lidt om i jounalen. De havde noteret at jeg ikke var tryg ved det hele. Derpå snakkede han videre om noget andet. Manglede lidt at han ville snakke med mig om det!

Derpå blev vi sendt hjem med en tid til blodprøve mandag.

Jeg var MEGET ked og skuffet da jeg gik derfra!!

Om fredagen opdager jeg pludseligt at prinsessen har en tunge der er voldsomt svulmet op, samt helt hvid/gul på undersiden Jeg ringede til vagtlægen og spurgte om hvad man skulle gøre ved svamp på tungen. Hun mente dog at det kunne være noget andet, så hun sendte os til vagtlægen.

Ihhhh hvor var jeg utryk ved at tage derop. Men det var heldigvis en enorm blister. Så noget der skulle gå væk af sig selv (AV AV AV AV AV)  Den er også næsten svundet væk.

Mandag skulle hun jo så op og stikkes! Jeg har aldrig oplevet noget lignende... Det er det værste jeg nogensinde har været med til. Da vi kommer ind sætter jeg mig på en stol med hende på skødet.

To kvinder kommer hen og hilser, og begynder at lede efter hendes blodåre. Milla-Victoria er udemærket klar over hvad der skal ske, så hun sætter i skrig, en gråd der virkeligt bare skærer i hjertet. De kører armen op og ned, ret voldsomt, for at få gang i cirkulationen.

efter laaaaang tid, beder de mig om at ligge hende over på briksen. Men hun vil selvfølgeligt ikke ligge der. Hun skriger stadig ret voldsomt. De beder mig ligge mig op til hende, men sådan at jeg ligger på den modsatte arm, således at jeg spærrer for at hun kan komme til at hive den ud. De beder mig tage hendes ben imellem mine, så jeg holder hende fast, og derefter holde hendes lille skulder nede i madressen, så en anden dame kan holde selve armen, og en 3. kvinde til at stikke.... det var elendigt bare at se hende ligge der og have det rigtigt rigtigt skidt

Jeg holdte gråden tilbage og blev ved med at kysse hendes tårer væk, og fortælle hende hvor dygrig hun var. Men hendes rædsels-skrig blev bare værre og værre

så snart det var overstået og jeg slap hende, var hun oppe og sidde, og i et snuptag var hun hoppet ned og gået hen mod døren,.... hun gad i hvertfald ikke være der mere! Og da de forsøgte at give hende et stykke legetøj, nægtede hun at tage imod det, men så snart de lagde det på briksen, HAPS, så nappede hun det. Men der var ingen krammer eller nys til mor.

Det var jo mig der var den onde

Nå men onsdag skulle vi så have svar. Prøverne var fine. Hendes infektionstal var helt nede igen. Der var ingen tegn på allergier. Generelt var alt normalt.

Så stadig ingen svar på hvad det var hun havde fejlet!! Men nu havde jeg da endeligt en RASK pige!!

Her til aften, beder hun mig så  om at puste hende i nakken, da det gør ondt NEEEEEEEEEEJ...... Ikke mere sygdom Feberen er også tilbage. Men nu ser vi lige hvad der sker i morgen!!

Men ihhhh hvor jeg ikke gider mere....

Tak for aaaalt jeres vidunderlige støtte

Knus

Anmeld

7. maj 2010

TbCp

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej piger.

Undskyld mit sene svar....

Det har været en hård uge....

Som jeg skrev skulle vi jo til lægeundersøgelse i torsdags. Det gik ikke helt som jeg håbede. Men dog heller ikke skidt.

De kunne fortælle at det IKKE var noget alvorligt , men også at det ikke var halsbetændelse som de troede. Der var ingen tegn på nogen former for organsvigt!

De kunne altså stadig ikke fortælle hvad hun fejlede

Hendes infektionstal var faldet til 26 (skal ligge imellem 0 og 9), fra de 72 da vi blev indlagt og 60, da vi blev udskrevet. Så det gik fremad.

Ellers kunne han ikke fortælle særligt meget!

Han spurgte til hvordan jeg havde det. Og da jeg svarede at jeg havde det helt af helved til. Sagde han at det kunne han se at de havde skrevet lidt om i jounalen. De havde noteret at jeg ikke var tryg ved det hele. Derpå snakkede han videre om noget andet. Manglede lidt at han ville snakke med mig om det!

Derpå blev vi sendt hjem med en tid til blodprøve mandag.

Jeg var MEGET ked og skuffet da jeg gik derfra!!

Om fredagen opdager jeg pludseligt at prinsessen har en tunge der er voldsomt svulmet op, samt helt hvid/gul på undersiden Jeg ringede til vagtlægen og spurgte om hvad man skulle gøre ved svamp på tungen. Hun mente dog at det kunne være noget andet, så hun sendte os til vagtlægen.

Ihhhh hvor var jeg utryk ved at tage derop. Men det var heldigvis en enorm blister. Så noget der skulle gå væk af sig selv (AV AV AV AV AV)  Den er også næsten svundet væk.

Mandag skulle hun jo så op og stikkes! Jeg har aldrig oplevet noget lignende... Det er det værste jeg nogensinde har været med til. Da vi kommer ind sætter jeg mig på en stol med hende på skødet.

To kvinder kommer hen og hilser, og begynder at lede efter hendes blodåre. Milla-Victoria er udemærket klar over hvad der skal ske, så hun sætter i skrig, en gråd der virkeligt bare skærer i hjertet. De kører armen op og ned, ret voldsomt, for at få gang i cirkulationen.

efter laaaaang tid, beder de mig om at ligge hende over på briksen. Men hun vil selvfølgeligt ikke ligge der. Hun skriger stadig ret voldsomt. De beder mig ligge mig op til hende, men sådan at jeg ligger på den modsatte arm, således at jeg spærrer for at hun kan komme til at hive den ud. De beder mig tage hendes ben imellem mine, så jeg holder hende fast, og derefter holde hendes lille skulder nede i madressen, så en anden dame kan holde selve armen, og en 3. kvinde til at stikke.... det var elendigt bare at se hende ligge der og have det rigtigt rigtigt skidt

Jeg holdte gråden tilbage og blev ved med at kysse hendes tårer væk, og fortælle hende hvor dygrig hun var. Men hendes rædsels-skrig blev bare værre og værre

så snart det var overstået og jeg slap hende, var hun oppe og sidde, og i et snuptag var hun hoppet ned og gået hen mod døren,.... hun gad i hvertfald ikke være der mere! Og da de forsøgte at give hende et stykke legetøj, nægtede hun at tage imod det, men så snart de lagde det på briksen, HAPS, så nappede hun det. Men der var ingen krammer eller nys til mor.

Det var jo mig der var den onde

Nå men onsdag skulle vi så have svar. Prøverne var fine. Hendes infektionstal var helt nede igen. Der var ingen tegn på allergier. Generelt var alt normalt.

Så stadig ingen svar på hvad det var hun havde fejlet!! Men nu havde jeg da endeligt en RASK pige!!

Her til aften, beder hun mig så  om at puste hende i nakken, da det gør ondt NEEEEEEEEEEJ...... Ikke mere sygdom Feberen er også tilbage. Men nu ser vi lige hvad der sker i morgen!!

Men ihhhh hvor jeg ikke gider mere....

Tak for aaaalt jeres vidunderlige støtte

Knus

Øv hvor er det synd for hende Ja og også for dig, for det er absolut heller ikke sjovt for moderen.

Hvordan har hun det idag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.