er så pisse f... gal!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. juni 2008

bette

ja vores underboer som jeg har nævnt tidligere er bare nogle narhoveder minus hjerneceller.

igen igen og igen har de holdt fest til langt ud på natten, med høj musik og råb og skrig..
det resulterede i at mikkel bare ikke kunne sove for den skide larm.!

kl. 00.00 gik vi ned og smed et brev ind af deres dørspræk.
der stod på en pæn måde at vi var lidt trætte af at de larmede så meget når mikkel ik kunne sove og min mand skulle op på arbejde søndag morgen. og at der jo i husreglementet står at der kan forlanges ro efter kl. 23. så vi mente ikke det var et urimeligt krav..
og hvis der ikke blev ro, var vi jo nød til at indsende en klage.. og det havde vi jo heller ikke lyst til (mener at man som naboer burde kunne tale sammen om det)

vi ventede en halv time.. og vi kunne høre de havde været ude og åbne fordøren og dermed kunne de jo ik undgå at se brevet..

nå men jeg gik så ned til dem med mikkel på armen og bad dem om at slukke nu..
hans kæreste åbnede døren og lignede en monster bitch!
kiggede total fornærmet på mig... og så sagde hun f.... at så skulle vi også lade være med at spille højt musik tirsdag aften og lørdag morgen.. det sagde jeg okay til (selvom vi ikke gør det i forvejen.)

kl. blev 03.00 og der var stadig ikke blevet skruet ned for musikken eller for deres råben.. hold kæft jeg synes det er pisse ego..

jeg har endda sagt det flere gange på den pæne måde.. så nu gider jeg sku ik mere..
snakker med viceværten på mandag!!!! og det bliver nok ik de pæneste ord jeg snakker med!

Heidi som er såååååååå sur lige nu.. og mangler sin søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2008

ka li ja

jeg havde ringet til panserne!!!! der er jeg kold!

vores genbo holdt også monster party forleden, men ungerne kunne heldigvis sagtens sove til det( de er vandt til larm!)
men i en lejl er det da skide lydt!! jeg husker det alt alt for godt....

og ja når man mangler sin søvn, blir man endnu mere sur!! grrr

Anmeld

8. juni 2008

Plysbjørnen

Jeg må give ka li ja ret, jeg havde sku også ringet til panserne, og var gået på bolig kontoret mandag og klaget til dem...

Vi havde også en gang problemer med en nabo, som konstant holdt fest og røg hash i opgangen... Vi fandt os i det, ind til de en dag skulle lege kong gulerod og slukkede for strømen, for uheldigvis var sikringsskabet i opgangen...

Og ja da først politiet blev indblandet gik der ikke ret langt tid så røg han ud...

Betina1978

Anmeld

8. juni 2008

Helle30

Jeg er helt enig med kaluha og Betina. Politiet vil garanteret spørge, om I har forsøgt at bede jeres naboer om at skrue ned. Dertil kan I så svare Ja, og så bør de rykke ud og give dem en henstilling. Det er simpelthen for galt at hele opgangen skal dunke af musik til kl. 03.
Jeg HAR prøvet det ræs, da jeg boede i byen. Men da var jeg 23 og havde ingen børn og kunne sagtens sove fra det (undtagen den gang nogen havde tændt en pladevibrator, de havde placeret i grabben på en gravemaskine i baggården).
I første omgang mener jeg, I skal ringe til Politiet. I anden omgang - hvis det gentager sig - må I tale med jeres udlejer/boligforening. Der er jo ikke så meget at rafle om, hvis i har nogle bestemmelser, der fastholder kl. 23 som det tidspunkt, hvor der skal være ro.

:) - Helle, som nu har minimum 700 m. til nærmeste nabo, så vi kan dårligt genere hinanden.

Anmeld

8. juni 2008

Nadi

Jeg havde også gjort noget mere dræstisk end det! Det havde jeg simpelthen ikke fundet mig i >(

Argh hvor bliver jeg sur på dine vegne!

Men er du sikker på at det er viceværten du skal snakke med?? Der er ikke boligforeningen eller ejerforeningen?

-Nadia

Anmeld

8. juni 2008

bette

jo vi havde snakket om at skrive en klage..
men der går jo mange klager før der bliver gjort noget ved det.. såå jeg tror også jeg vil ringe til politet næste gang.. uden tvivl.. synes de er så barnlige og ja har ikke ord for det..

men hvilket nr. ringer man til? det er da ik alarmcentralen?

Anmeld

8. juni 2008

Nadi

Du ringer 114, det er når det ikke er akut, altså når det ikke er så galt at man skal ringe 112...

Anmeld

8. juni 2008

bette

Nadi skriver:

Du ringer 114, det er når det ikke er akut, altså når det ikke er så galt at man skal ringe 112...

ahh okay. har jeg faktisk aldrig vist.. underligt egentlig.. men tak.. (H)

Anmeld

8. juni 2008

ka li ja

haha jeg troede politiets nummer var 1448!!! altså med område nr før. det har det da altid været. er det andet noget nyt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.