Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da vi nu venter en dreng, har jeg splinter nyt tøj samt let brugt tøj til salg til piger, fra str. 56 og op til 74. (pånør to pakker der er str. 50/56).
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det hele sælges til 650 kr.
Det kan ikke passe Tøjet sælges også hver for sig.
Ved desværre ikke hvilket køn vi venter før d. 20 maj, hvis det er en pige og det ikke er solgt er jeg meget interesseret..
Kunne måske være interesseret i natdragter, samt t shirts....Hvor mange nat dragter er der i alt?
Chritinap skriver: Da vi nu venter en dreng, har jeg splinter nyt tøj samt let brugt tøj til salg til piger, fra str. 56 og op til 74. (pånør to pakker der er str. 50/56).
jeg må ikke købe brugt tøj for min kæreste hello kitty kjolen er ellers rigtig fin...
Mille83 skriver: Kunne måske være interesseret i natdragter, samt t shirts....Hvor mange nat dragter er der i alt?
Tror ca. der er 20, måske to mindre eller to mere. T-shirts bodyer, der er nok en 10 stk. Du må gerne give et bud.
Vh
I'm on med det hele...
hvad koster fragt??
BlyViol skriver: I'm on med det hele... hvad koster fragt??
Puha, tror i hvert fald det koster 150 - 200 at sende. Den faste pris kan vi vidst først finde når det bliver sendt
VH
pris for hummel buks???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128