tristhed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2010

m4jz

Jeg er så trist, trist fordi jeg tænker på børn hele tiden, trist fordi jeg føler min kæreste ikke vil det ligeså meget som mig. Han har også 2 i forvejen.. Han hr været gift, fået to børn med hende, boet i hus, og haft et dejligt liv, indtil hun var utro og hans verden ramlede sammen.. Tilsidst mødte han mig, og lærte at elske igen. Men jeg ved ikke hvorfor at jeg har denne følelse indeni, det er tomt, ensomt, og føles forfærdeligt. Deet at ønske noget så meget, og samtidig ikke ane sine levende råd.

Puha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Margorie

Hvis han ikke vil er der jo ikke så meget at gøre. Man kan jo ikke tvinge folk til at ville have børn. Men stort kram til dig- det lyder som om du har det lidt (ret meget) svært. Jeg er selv ung mor så jeg forstår godt du gerne vil have børn. Men du er jo ung- så giv det lidt tid.

Anmeld

28. april 2010

m4jz

Det vil han gerne. Det har han selv sagt flere gange, men fordi det ikke er hverken hans første eller 2. barn er han slet ikke begekstret som jeg er. Jeg vil så gerne have det barn, men det er så svært når det både er aldersforskel, og familie problemer og at de ikke kender til vores forhold. Familien er utrolig fordømmende. Jeg kæmper lidt en kamp for bare at få det sagt, men så længe jeg ikke rigtig ved hvordan sker der jo ikke det vilde.

Anmeld

28. april 2010

frk Jensen

m4jz skriver:

Jeg er så trist, trist fordi jeg tænker på børn hele tiden, trist fordi jeg føler min kæreste ikke vil det ligeså meget som mig. Han har også 2 i forvejen.. Han hr været gift, fået to børn med hende, boet i hus, og haft et dejligt liv, indtil hun var utro og hans verden ramlede sammen.. Tilsidst mødte han mig, og lærte at elske igen. Men jeg ved ikke hvorfor at jeg har denne følelse indeni, det er tomt, ensomt, og føles forfærdeligt. Deet at ønske noget så meget, og samtidig ikke ane sine levende råd.

Puha.

årh hvor kan jeg genkende det..

Jeg var kærester med en på et tidspunkt som havde været gift to gange osv osv...
Det er jo min store pigedrøm at jeg engang skal giftes og det var han slet ikke med på..

syns ikke der er ret meget at bygge på hvis man ikke har de samme drømme med fremtiden.
Der er mange andre dejlige fyre derude i dette ganske land

Kram Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.