Øv - jeg har lige lavet bringe/hente til Jesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Og det er sgu et træls skema i denne omgang.

Mandag 9-16 (hentes af farmor)
Tirsdag 9-15.15
Onsdag 7-15
Torsdag 9-15.15
Fredag 8.30-15

Det er mange timer han skal afsted i dette semester, men mine timer ligger bare af h til. Jeg ved godt at det ikke er mange timer i forhold til andre, men når man er vant til at en lang dag hedder 9-15, så er det træls :@ Jeg er også vant til at han har en fridag hver 2 onsdag. Mandag er jeg først hjemme ved 17.30 tiden, og farmand er først hjemme ved 18 tiden hver dag. Det bliver sjovt at prøve. Nå men det kræver bare lidt planlægning så skal det nok gå.

Skulle bare brokke mig lidt.

Jeanne - som er syg i dag >(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2008

Pia.

Hej søde.

Ja det er da et øv skema du har lavet der, men ved du hvad han overlever, det lover jeg dig.
Så må I bare bruge weekenderne og de timer I har om eftermiddagen 100 % :)...

Men jeg forstår dig godt, helt sikkert...

Knus Pia.

Anmeld

23. januar 2008

Honningblomst

:(Kender det desværre alt for godt.
Er selv studerende og mine børn har ikke været meget ude og blive passet, eller dvs de store har jo fordi de vil, men den lille har jeg holdt hjemme hver gang jeg har haft fri og hentet tidligt osv.
Men nu nærmer første praktik sig og så møder Konrad lidt i 8 hverdag og to dage til 12 og tre dage til 15(har fri 13, men der sover han jo) så jeg synes også det bliver rigtig lang tid han skal afsted.
Men lige meget hvad, så tænker jeg på hvor heldige mine børn er i forhold til de fleste andre børn....tror vi må tænke sådan.
Jeg ville nu ikke bytte at gå hjemme for at komme ud og se nogle mennesker og have et liv helt for mig selv*S* Så det er jo ren luksus at læse samtidig med man har børn.*S*
Knus Eva, som godt kan følge dig.

Anmeld

23. januar 2008

Doktor Doolittle

Jeg forstår dig godt :( Og vores børn er desværre i institution lige så mange timer som på dit skema hver eneste uge 8( Altså dvs. de har nogle fridage sammen med far, der er studerende. Og jeg bruger også nogle klat-feriedage indimellem for at lette deres hverdag med en fridag en gang imellem. Om lidt skal jeg til at have døgnvagter, det bliver super hårdt men giver også nogle fridage i hverdagen, hvor ungerne kan være hjemme. Det er mange timer, de bliver passet, men hvad søren skal man gøre, hvis man går på arbejde? Jeg er endda heldig at arbejde 35-37 timer om ugen og stort set ingen transporttid.
Knus Tina

Anmeld

23. januar 2008

Doktor Doolittle

PS Det er også bare om at nyde at kunne aflevere sent og hente tidligt eller måske holde dem helt hjemme, så længe det varer! Vores Theodor skal i skole til sommer, og så er det slut med det 8(
Knus Tina

Anmeld

24. januar 2008

Marie;-)

Er det mon ikke kun moderen der lider nød? ;)

Hilsen Marie

Anmeld

26. januar 2008

HelenaS

Jeg synes dit skema ser meget alm. ud... Selvfølgelig hvis man er vant til færre timer, så virker det måske som mange.
Jeg sidder og får helt dårlig samvittighed over at det er dagligdag her med en 8.15-16 :S Dog glæder jeg mig til hen ad foråret, hvor vi kan give hende færre timer.
Men synes ikke du skal have dårlig samvittighed :)

Anmeld

26. januar 2008

Smølf

Jeg synes nu altså heller ikke at det ser for slemt ud... Sebastian er ikke engang startet i vuggestue endnu, men når han gør her til februar, så skal han afleveres hver dag klokken 7.20 og nogle dage først hentes klokken 15-16... Med mindre vi har en fridag eller jeg skal pjække lidt fra klinik. Og så kommer der de dage, hvor jeg først har fri klokken 16 og må hente Sebastian lige inden lukketid:'( Jeg synes det er vildt at så mange kan aflevere efter 8? Vi må have valgt den forkerte branche, for både min mand og jeg skal møde omklædte klokken 8 til morgenkonference. Hvad gør i andre, som arbejder 8-16? Eller har alle bare flextid?:-o KH Neta -som allerede nu kan se, at jeg skal have hammer dårlig samvittighed:S

Anmeld

26. januar 2008

Mimic

jeg har ikke flextid, men er studerende...
indtil videre hedder det at jeg afleverer hende omkring kl 8-8.15 og henter hende ved 14-14.30 tiden... men nu hvor jeg skal i praktik kommer det til at hedde sig at jeg skal aflevere hende senest 7.30 og henter hende først ved 14.15-15 tiden igen...:S

og du er ikke den eneste der har dårlig samvittighed...

ved godt at det ikke er ret mange timer hun er afsted, men jeg har bare SÅ dårlig samvittighed over det, og så snart der er en fridag, bliver hun hjemme og weekenderne står bare på ultimativ hygge og afslapning...(L)

Anmeld

26. januar 2008

Marie;-)

Hmmmm... Forstår ikke hvorfor i har denne dårlige samvittighed? Så mange timer er de jo heller ikke afsted...

Mine drenge elsker at gå i vuggestue/børnehave!!! :D

Altså jeg skal da ikke lyve.... Jeg kender da godt fornemmelsen... ;) Men de har det jo godt... Tror vi skal passe på at vi ikke dunker os selv i hovedet (og andre mødre)!!

For selv om man får børn skal man da stadig udleve andre værdier (herunder arbejde) - og børnene udvikler sig jo også dernede... Hmmm... Jeg har lidt svært ved at forklare hvad jeg egentlig vil frem til! ;) Håber det alligevel giver lidt mening!!

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.