Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

CarinaSB

lonemus skriver:

Ja, det kan jeg da godt se så.....

Men nu har han da bestilt dråber til ham .. så kommer han da i det mindste i behandling .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

lonemus

CarinaSD skriver:

Men nu har han da bestilt dråber til ham .. så kommer han da i det mindste i behandling .. 

Anmeld

28. april 2010

Mira0911

nutche skriver:

æv min computer fucker igen

Har du sat computeren på plads?

Anmeld

28. april 2010

Lone Jakobsen

MoarJ skriver:

Har du sat computeren på plads?

he he..nej det er bare mit net der er så langsomt at jeg bliver utålmodig og trykker på "opret indlæg"  endnu engang....og det gør den så

Anmeld

28. april 2010

Mira0911

nutche skriver:

he he..nej det er bare mit net der er så langsomt at jeg bliver utålmodig og trykker på "opret indlæg"  endnu engang....og det gør den så

Øv øv da... Få en hurtigere forbindelse... :)

Anmeld

28. april 2010

nannanadja

de gange vi har haft øjenbetændelse her hjemme har jeg også kun snakket med lægen i telefonen og fået udskrevet noget salve.

Anmeld

28. april 2010

Lone Jakobsen

MoarJ skriver:

Øv øv da... Få en hurtigere forbindelse...

jaaeh vil vi også gerne...men det er kun i perioder det er så langsomt

Anmeld

28. april 2010

Leneur

Silje har lige været syg med forkølelse, høj feber og hoste. Jeg ringede til lægen fordi hendes ene øje var blevet rødt og hævet og der var lidt gulligt snask i også, så jeg troede hun havde øjenbetændelse. Det var lægen selv der ville se på hende og det viste sig så at det "bare" var pga virussen hendes øje reagerede, så altså ingen øjenbetændelse.

Jeg synes ellers at de fleste læger påpeger at de gerne vil se øjet, inden de skriver recept ud, netop fordi det nogen gange kan være ganske harmløst og derfor undrer det mig at jeres læge ikke ville se dit barn inden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.