Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. april 2010

CarinaSB

Jeg ringede til lægen her idag .. Da Noah de sidste par dage har hostet en del og jeg har mistanke om øjnbbetændelse .. Da jeg ringer til lægen forklare jeg ham tingene .. og siger jeg gerne vil bestille en tid til tjek med hans øjne .. hvor jeg bare bliver afvist og at han bestiller en salve til hans øjne .. Men er det normalt de ikk vil se børne til tjek hvis det er øjnbetændelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Patrick07

Vi ved normalt selv hvordan øjenbetændelse ser ud, så når jeg ringer til lægen beder jeg bare om en salve.. Og det er intet problem... Men har aldrig hørt om at de bare sender en hvis du alligevel beder om et tjek  Det syntes jeg lyder lidt underligt

Anmeld

28. april 2010

B&J

min søn kom til et tjek da jeg sagde han havde øjenbetændelse... så lyder underligt du ikke skal

Anmeld

28. april 2010

Lone Jakobsen

nogen læger er altså bare stressede...så de udskriver nærmest medicin som var det slik.

jeg oplevede (da jeg tog til læge pga. frygt for astma) at en læge gav mig en inhalator med hjem, og bad mig give min søn noget af min astma medicin...og virkede det...ja så havde han nok astma

med hensyn til øjnbetændelse er der ofte ikke så meget at tage fejl af...så måske derfor han ikke synes der var nogen grund til besøg...og så smitter det meget. så han har nok ikke set nogen grund til det.

Anmeld

28. april 2010

lonemus

Jeg har aldrig haft mine børn til tjek pga øjenbetændelse, blot forklaret det i telefonen og så fik jeg nogle dråber. Det tror jeg er meget normalt.

Det er nemt nok at se, om det er øjenbetændelse. Øjet er en smule rødt og der samles puds i øjenkrogen.

Øjenbetændelse kommer af en virus, så det er sikkert det han har, hvis han osse hoster.

Lone

Anmeld

28. april 2010

CarinaSB

Patrick07 skriver:

Vi ved normalt selv hvordan øjenbetændelse ser ud, så når jeg ringer til lægen beder jeg bare om en salve.. Og det er intet problem... Men har aldrig hørt om at de bare sender en hvis du alligevel beder om et tjek  Det syntes jeg lyder lidt underligt

jeg syntes os det var underligt at han ikk ville tjekke ..  ikk fordi at jeg regner med at han siger andet end det er øjnebetændelse .. men et tjek ville have været dejligt 

Anmeld

28. april 2010

Lone Jakobsen

nogen læger er altså bare stressede...så de udskriver nærmest medicin som var det slik.

jeg oplevede (da jeg tog til læge pga. frygt for astma) at en læge gav mig en inhalator med hjem, og bad mig give min søn noget af min astma medicin...og virkede det...ja så havde han nok astma

med hensyn til øjnbetændelse er der ofte ikke så meget at tage fejl af...så måske derfor han ikke synes der var nogen grund til besøg...og så smitter det meget. så han har nok ikke set nogen grund til det.

Anmeld

28. april 2010

Lone Jakobsen

æv min computer fucker igen

Anmeld

28. april 2010

CarinaSB

lonemus skriver:

Jeg har aldrig haft mine børn til tjek pga øjenbetændelse, blot forklaret det i telefonen og så fik jeg nogle dråber. Det tror jeg er meget normalt.

Det er nemt nok at se, om det er øjenbetændelse. Øjet er en smule rødt og der samles puds i øjenkrogen.

Øjenbetændelse kommer af en virus, så det er sikkert det han har, hvis han osse hoster.

Lone

Okay .. jamen det er sikkert os normalt .. det var nemlig fordi da jeg havde øjnebetændelse blev jeg bedt om at komme til tjek .. derfor undrede det mig bare at noah ikk skulle :)

Anmeld

28. april 2010

lonemus

CarinaSD skriver:

Okay .. jamen det er sikkert os normalt .. det var nemlig fordi da jeg havde øjnebetændelse blev jeg bedt om at komme til tjek .. derfor undrede det mig bare at noah ikk skulle

Ja, det kan jeg da godt se så.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.