tudedag under dynen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

ønskebørn74

lotte31 skriver:

Må lige af med lidt luft.... Jeg har en rigtig tudedag idag  

jeg har en lille uges tid haft en frygtelig kvlame, og i nat har jeg næsten ikke sovet først var jeg oppe for at brække mig  faldt i søvn og vågnede igen kort efter da min store hund kastede op...tørrede op og lå så selv med hovedet i tønden i en halv  time faldt i søvn igen men blev vækket da den lille hund troede at det var morgen og at vi skulle lege (kl.03.30) fik den til at sove igen, lå selv endnu en times tid på toilettet, gik i seng men kunne slet ikke sove, stod op og sumpede foran puteren...

øv for en nat, har stadig mega kvalme, og ondt i underlivet... føles som mens-smerter, og det kan jeg bare slet ikke rumme idag... kan ikke stoppe tårerne...

rigtig dårlig dag...

Lotte

GOD BEDRING SØDE!!! KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

lotte32

hæj alle i skønne tøser tusind tak for jeres hilsner og kramhar det lidt bedre nu efter at have tilbragt det meste af dagen under dynen med min mand, har rigtigt fået snakke, tudet, krammet og hygget, det var vist det jeg trængte mest til er rimelig ovenpå nu, dog stadig en del kvalme men det går nok...

manden er lige kørt efter pizza, og jeg skal til at "pynte" min søn som skal til gys og gru-fest 

knus Lotte   

- nu i noget bedre humør igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.