tudedag under dynen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. april 2010

lotte32

Må lige af med lidt luft.... Jeg har en rigtig tudedag idag  

jeg har en lille uges tid haft en frygtelig kvlame, og i nat har jeg næsten ikke sovet først var jeg oppe for at brække mig  faldt i søvn og vågnede igen kort efter da min store hund kastede op...tørrede op og lå så selv med hovedet i tønden i en halv  time faldt i søvn igen men blev vækket da den lille hund troede at det var morgen og at vi skulle lege (kl.03.30) fik den til at sove igen, lå selv endnu en times tid på toilettet, gik i seng men kunne slet ikke sove, stod op og sumpede foran puteren...

øv for en nat, har stadig mega kvalme, og ondt i underlivet... føles som mens-smerter, og det kan jeg bare slet ikke rumme idag... kan ikke stoppe tårerne...

rigtig dårlig dag...

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

MariaJ

Det var da også en ualmindelig rædselsfuld nat. Du får lige et stort knus med på vejen og det lyder som om du med god samvittighed kan tage en dag under dynen.

Maria

Anmeld

28. april 2010

Sabsy

lotte31 skriver:

Må lige af med lidt luft.... Jeg har en rigtig tudedag idag  

jeg har en lille uges tid haft en frygtelig kvlame, og i nat har jeg næsten ikke sovet først var jeg oppe for at brække mig  faldt i søvn og vågnede igen kort efter da min store hund kastede op...tørrede op og lå så selv med hovedet i tønden i en halv  time faldt i søvn igen men blev vækket da den lille hund troede at det var morgen og at vi skulle lege (kl.03.30) fik den til at sove igen, lå selv endnu en times tid på toilettet, gik i seng men kunne slet ikke sove, stod op og sumpede foran puteren...

øv for en nat, har stadig mega kvalme, og ondt i underlivet... føles som mens-smerter, og det kan jeg bare slet ikke rumme idag... kan ikke stoppe tårerne...

rigtig dårlig dag...

Lotte

Håber din dag vil blive bedre..

Anmeld

28. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ihh det lyder som en rigtig lortedag du har dig Jeg tror du gør det helt rigtige i at blive under dynen - har du evt. en kæreste/mand/mor/veninde der kan komme og hygge om dig? Du trænger til at blive forkælet og pylret lidt om i dag, din stakkel!

Stort knus herfra

Rosa

Anmeld

28. april 2010

Mira0911

Sikke en nat... Puha da...

Sender dig et ordentligt

Anmeld

28. april 2010

lotte32

tak for jeres søde ord og kram  har lige ringet til min mand, og tudet, har bare ondt af mig selv idag. og sød som han er, vil han tage en ´omsorgsdag´ så han kommer hjem om en time og nusser om mig... hvilket bare fik mig til at tude endnu mere, pga dårlig samvittighed... 

jeg er ellers normalt IKKE typen der beder om hjælp... men alle de her hormoner gør altså noget ved mig...

Anmeld

28. april 2010

Lone Jakobsen

åh hvor jeg føler med dig.... så stærkt at du ringer til din mand og indrømmer hvordan du har det. det kræver meget. sender dig et stort og håber i får en hyggedag sammen....med tid til bare at græde ud og putte under dynen

Anmeld

28. april 2010

MariaJ

lotte31 skriver:

tak for jeres søde ord og kram  har lige ringet til min mand, og tudet, har bare ondt af mig selv idag. og sød som han er, vil han tage en ´omsorgsdag´ så han kommer hjem om en time og nusser om mig... hvilket bare fik mig til at tude endnu mere, pga dårlig samvittighed... 

jeg er ellers normalt IKKE typen der beder om hjælp... men alle de her hormoner gør altså noget ved mig...

Ej, hvor dejligt at du har sådan en herlig mand. Han lyder som en rigtig gevinst. Håber dagen bliver lidt bedre efterhånden, og dejligt at du har nogen til at hygge om dig. Kan godt forstå at hormonerne gør dig lidt pip, og det er altså ingen skam at bede om hjælp og omsorg - hverken med eller uden hormoner.

Maria

Anmeld

28. april 2010

businesstigger

Øv en dum nat! Og man er bare helt tappet for energi oven på sådan en tur - manglende søvn + at man har tømt alt energi man havde ud i toilettet.

Håber det hjælper når din mand kommer hjem og hyger om dig!

at det ikke er mens på vej oveni

Anmeld

28. april 2010

Soap

Øv hvor en omgang , håber din dag blir bedre så du kan smile bar lidt igen 

Kram herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.