Uge 42 - Ve-støv ønskes tak! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.313 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Mette.

Hej piger

Lige et mavebillede som forhåbentligt snart bliver det sidste! Jeg er i dag 41+0, og hold da op hvor er jeg utålmodig! Selvom jeg ikke har ondt nogen steder eller er specielt besværet, er det bare ikke sjovt at vente mere, når man meget hellere vil holde hende i armene ..

Jeg ønsker mig ve-støv tak!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

lululupo

Sender ve støv med forhåbning om at hun snart er i dine arne, klar til at blive kysset på.....

Anmeld

28. april 2010

mortilfreja

En masse vestøv her fra

Anmeld

28. april 2010

Sara.

Også en masse ve støv her fra mig

Anmeld

28. april 2010

Mira0911

Der er hermed sendt masser af vestøv afsted...

Anmeld

28. april 2010

Riksen

Også en masse vestøv herfra! Og må jeg lige kommentere, hvor flot din mave er!

Anmeld

28. april 2010

MariaJ

Puuster vestøv afsted til dig  :::::::::::::::::

Hvor kan jeg bare godt forstå dig. Uge 41 var på en måde ok, for det var alligevel ikke SÅ langt over tiden, men uge 42 trækker godt nok også tænder ud her. Har du diskutteret igangsættelse med fødeafdelingen?

Maria 41+1

Anmeld

28. april 2010

Orkide86

Sender dig lige en ve storm.. ved hvordan det er.. mine veer startede da jeg var 41+0 og hun var ude 41+1 Så håber for dig det snart sker.

Anmeld

28. april 2010

Mette.

MariaJ skriver:

Puuster vestøv afsted til dig  :::::::::::::::::

Hvor kan jeg bare godt forstå dig. Uge 41 var på en måde ok, for det var alligevel ikke SÅ langt over tiden, men uge 42 trækker godt nok også tænder ud her. Har du diskutteret igangsættelse med fødeafdelingen?

Maria 41+1

Mange tak - og ve-støv tilbage til dig .. Du er jo så langt som mig..

Jeg synes også uge 41 var okay, - og hver dag stiller man sig tålmodig med at det nok bliver snart.. Men du har helt ret - jeg synes slet ikke det er sjovt at gå ind i 42! Jeg har fået besked på jeg først må ringe og snakke med dem om igangsættelse næste onsdag, når jeg er fulde 42 uger henne Jeg synes der er alt for lang tid til, og jeg ville også ønske det går i gang af sig selv..

Har du fået tilbud om igangsættelse og evt. hvornår?

Anmeld

28. april 2010

Mette.

Mange tak for ve-støv alle sammen Jeg håber det kan have en effekt, for ligemeget hvor mange gange jeg løber op og ned fra 4.sal, cykler eller hopper, hjælper det intet! Hun har det vidst for godt derinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.