Hvor helvede bliver min mens af???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. juni 2008

Tut

Hej tøser,

Jeg savner en mens. Er der en der gerne vil af med sin? :D

Jeg tog den sidste p-pille tirsdag, og burde have min mens fredag aften/lørdag formiddag.... Men intet endnu..

Og NEJ, graviditetstesten er NEGATIV! (tog lige en for en sikkerheds skyld)

Da jeg blev gravid med Noah kunne jeg teste positivt dagen inden mens skulle være kommet, så den burde jo også vise positiv nu, hvor jeg er over tid, ik? (altså hvis jeg var gravid)

Frustrerende :S

AAARRRRGGGGHHHHH

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2008

..

Kender det..

Normalt er min mens nærmest til at stille uret efter men jeg fik slet ikke mens i april - den blev lige sprunget over:-o

Ret underligt, ved ikke hvad der sker.. Kan jo nok ikke være helt det samme for dig når du tager p-piller eller(?)

Anmeld

7. juni 2008

Loggidut

hmmm, jeg har nok taget den! min kom før tid den her gang...lol...

aj giv lige en update på historien

Anmeld

8. juni 2008

Tut

Stadig ingen mens, og stadig negativ test....

Har nu kun én test tilbage... Så prøver den i morgen, hvis ik der er sket noget.

Anmeld

8. juni 2008

ka li ja

nej mette vente da med at bruge den test. jeg tror ikke du skal regne med den viser noget i morgen heller...
jeg har bare taget din mens, du får den tilbage SNAREST mulig!!!
tror du ikke også din skrukke tankegang kan være med til at skubbe den lidt;):D

Anmeld

8. juni 2008

Tut

Hmmm.... håber det bare er tankegangen....

Men synes efter at have fået en god snak med Christian at jeg var blevet rimlig afklaret med det, og at vi var blevet enige om at vente ½ år med at lave nr. 2.

Det er bare irriterende, plejer næsten at kunne sætte mit ur efter min mens.

Og nu er vi lige ved at bestille ferie til Thailand til marts 09, så jeg MÅ IKKE være gravid!! :D

Anmeld

8. juni 2008

ka li ja

Tut skriver:

Men synes efter at have fået en god snak med Christian at jeg var blevet rimlig afklaret med det, og at vi var blevet enige om at vente ½ år med at lave nr. 2.

Og nu er vi lige ved at bestille ferie til Thailand til marts 09, så jeg MÅ IKKE være gravid!! :D

jamen så er du det.... tillykke tutski:D

Anmeld

8. juni 2008

Tynen

ka li ja skriver:

Tut skriver:

jamen så er du det.... tillykke tutski:D

Enig!
Det er så typisk nemlig!

Anmeld

8. juni 2008

Tut

Rolig nu - ik noget med tillykke endnu kalaha :D Mens'en SKAL komme, men nu er jeg da mere end 1 dag over tid, og stadig negativ test... Jeg er faktisk ved at blive lidt små-sindsyg :D Men i og med at jeg tænker på det hele tiden, så er det jo nok det der holder den væk...

Anmeld

8. juni 2008

Marco2

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f]Jeg er faktisk ved at blive lidt små-sindsyg :D Men i og med at jeg tænker på det hele tiden, så er det jo nok det der holder den væk... [/citat] Så'n er det jo også når man koger vand.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.