Jalouxsi er en grim ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juni 2008

Plysbjørnen

især når det er ens svigerinde der står for det...

Laura rejste sig for første gang i foregårs, heldigvis fik vi et billede af det som jeg sendte til mine forældre som stolt viste det til min bror og svigerinde der lige var der inde, min svigerindes kommentar: bare fordi hun kan stå, er det ikke ensbetydende med at hun kommer til at gå med det samme...

Dengang jeg blev gravid med lillebror fortalte jeg det, stolt som jeg var i 8 uge (7+3 tror jeg) min svigerindes kommentar: når du ikke er længere kan du jo nå at miste endnu...

Hvorfor kan nogen folk ikke bare være glade på andres vejne... Det er ikke fordi hun ikke har børn selv hun har 4, på henholdsvis 14 mdr, 10 år, 11 år og 12 år... hun vil godt nok gerne have en mere men alligevel...

Nå bare lige et surt opstød fra mig...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 21+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2008

Astrid P

Øv, hun lyder da som en værre gimpe!
Jeg ved godt det er svært, men den slags mennesker er man nødt til at tage med et gran salt. De er ud-åndere, det vil sige folk om har en negativ indstilling til alt her i livet. Stakler, som ikke kan glæde sig på andres vegne. Næh, nyd du din dejlige og dygtige pige som nu kan rejse sig og den lille mand inde i maven, og lad din svigerinde surmule i fred!

KH Astrid

Anmeld

7. juni 2008

mor til en del

Nogle mennesker lærer aldrig at holde deres kæft, og lærer aldrig at glædes over andres glæde.
Jeg kender mange af slagsen, og jo flere børn jeg har fået jo mere bidske er kommentarene blevet, jeg har overbevist mig selv om at det også er jalousi, over at jeg magter/orker at have mere end de to gennemsnitlige børn, som de fleste af de mennesker har.

Hvis det virkelig nager, så server det på et sølvfad for hende, at du er ked af at hun aldrig kan glædes over jeres lykke. Hun er måske en af den slags, som ikke tænker over at det egentlig gør ondt, når hun slynger hendes kommentarer ud...

Lisbeth.

Anmeld

7. juni 2008

Loggidut

hmmm, op bag i med hende (hvis hun altså kan passe ind der)

der findes bare folk som er negative i alle henseender...og dem springer man bare let og elefant hen over, for livet er simpelthen for kort.

pyt med hun ikke kan glæde sig på dine vejne...for det kan du heldigvis selv gøre i stor stil...jeg tror nærmer du skal have ondt af hende...for hun må godt nok have det skidt med sig selv, når man ikke kan komme med lidt glade ord til andre!

Anmeld

8. juni 2008

Plysbjørnen

Tak for jeres søde svar, forsøger også at ignorerer hende, selv om det ind i mellem er meget svært... Synes det er svært at være glad for hende når hun er sådan... Men jeg forsøger da for min brors skyld...

For jeg synes ikke at det skal gå ud over ham at hun er en gimpe... Selv om det er svært, men det er nok fordi man mest af alt har lyst til at sige sin mening til hende, men ved også at det dutter ikke for så bliver brormand tosset...

Men det er da altid en trøst at han glæder sig på vores vegne...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 21+5

Anmeld

8. juni 2008

Nadi

Ej for en mokke! Det skulle bare lige have været min svigerinde der havde sagt det til mig!!!

FÅRK jeg var brændt af i skallen hvis det var... Og alligevel når man så lige tænker over det, så skal man jo bare lade det gå ind af det ene øre og lige så hurtigt ud af det andet! Hun er ikke værd at bruge kridt på.

Og tillykke med at hun rejste sig, ved hvor stort det er Oliver gjorde det også første gang i foregårs :D

-Nadia

Anmeld

8. juni 2008

Nadi

Nadi skriver:

Ej for en mokke! Det skulle bare lige have været min svigerinde der havde sagt det til mig!!!

FÅRK jeg var brændt af i skallen hvis det var... Og alligevel når man så lige tænker over det, så skal man jo bare lade det gå ind af det ene øre og lige så hurtigt ud af det andet! Hun er ikke værd at bruge kridt på.

Og tillykke med at hun rejste sig, ved hvor stort det er Oliver gjorde det også første gang i foregårs :D

-Nadia

Ja der skulle jo så have stået krudt! Men jeg ville nu heller ikke bruge kridt på hende alligevel ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.