Nu er Nikita kun 14 mdr. men velopdragen som jeg forstår ordets betydning er hun ikke, jeg har en bestemt lille dame som skriger når det passer hende (og hun skriger højt) og piller ved alting og åbne skuffer og skabe er det bedste i verden, og ja herhjemme så roder hun i skuffer i køkkenet og hiver mine dvd'er ned fra hylden, men det er altså nogle kampe jeg ikke gider tage nu, når hun bliver gammel nok får hun bare lov at rydde op selv, hun skal da lære at være høflig (holde døre, snakke pænt osv) og at man skal ikke pille ved andre folks ting, men ærligt talt så syntes jeg børn skal kunne være børn, og jeg er da selv sådan en der kan finde på at åbne badeværelsetskabet for at se hvad der står, og lige så nysgerrig er min datter, så tror hun har det et sted fra, har ofte tænkt at hendes far ville dø havde han skulle have hende, hun spilder jo på gulvet, hælder mælk ud fra koppen, fordi det er sjovt at plaske med, ikke for at være ond, så ja det tager jeg altså bare med til opgaven om at være mor, men hun opfører sig faktisk meget anerledes ude ved folk, hiver ikke i potteplanterne osv., nok fordi der er så meget andet at udforske.. så et helt vildt opdraget barn får jeg nok ikke, men istedet et nysgerrig og udfordrende barn og det passer også mere til mit temperament.. 
Anmeld