Oplevede I mindre aktivitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Marco2 skriver:

Held og lykke med fødslen. Tror den er op over

AG

Mange tak - synes dog det er sløjet af med plukveer de sidste par timer, men stadig ikke vildt meget aktivitet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

MariaJ

Vores baby har også virket mere stille de sidste par dage. Jeg var til kontrol i dag og alt så superfint ud og jordmoderen mente ovenikøbet at mine plukveer var på kanten til veer. Så samme mønster her, selvom baby jo altså ikke er kommet ud endnu.

Vestøv til dig og håber der snart sker noget

Maria 41+0

Anmeld

28. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lise skriver:

JA! Var til tjek på fg da jeg var 39+6 pga ekstra stille baby. Jordemoderen der tjekkede mig sagde han havde det fint, og at hun bare mente jeg var på vej i fødsel. Hun mente jeg havde født inden 24 timer. Og 24 timer efter sad jeg med min nye baby i armene

Er han da meget stille idag???

Ja han var faktisk ret stille både i går og i dag, og i eftermiddag ringede jeg så lige til FG der bad os komme ud til check. De kørte en strimmel på mig og han har det tip top derinde, så som udgangspunkt er alt i orden, heldigvis.

Mvh

Rosa

Anmeld

28. april 2010

N&J

Jeg oplevede en ændring i Nikitas bevægelsesmønster et par dage inden jeg fødte, men udover nogle plukveer, så havde jeg lidt på fornemmelsen at det snart ville ske, og skrev til min veninde at det kunne være hun skulle dele sin fødselsdag dagen efter, om natten kl. 2 måtte jeg op og gå, havde ondt over lænden, men først kl. 4.30 gik vandet og veerne startede, glad for at jeg havde hvilet indimellem de slemme plukveer om natten, men held og lykke, er også helt overbevist om at det er ved at være lige ved og næsten.. 

Anmeld

28. april 2010

Diana...

Jeps de sidste par måneder mærket jeg ham næsten ikke selv om han sparket det var mere flydende bevægelser så jeg skulle tit kikke på min mave for at se han han sparket altså. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.