Oplevede I mindre aktivitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Oplevede du mindre aktivitet i dagene op til fødslen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.324 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Oplevede I mindre aktivitet i dagene op til fødslen? Og var der andre indikationer på at baby var på vej?

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

B&J

Heey

de sidste 2 mdr oplevede jeg ikke så meget da jeg fik afvide han fyldte næsten det hele også mærker man det ikk så tit som før

Anmeld

27. april 2010

Ayasmor

Lige op til fødslen var der ingen tegn overhovedet.... INTET!!! men da veerne først begyndte at rulle, steg Ayas aktivitetsniveau. Aldrig på noget tidspunkt havde hun været så aktiv som hun var under fødslen.. Så da hovedet var født, bevægede hun sig faktisk stadig lidt inden i mig..  Meget sær fornemmelse. Er jonathan blevet mere rolig nu?

Anmeld

27. april 2010

Lise

JA! Var til tjek på fg da jeg var 39+6 pga ekstra stille baby. Jordemoderen der tjekkede mig sagde han havde det fint, og at hun bare mente jeg var på vej i fødsel. Hun mente jeg havde født inden 24 timer. Og 24 timer efter sad jeg med min nye baby i armene

Er han da meget stille idag???

Anmeld

27. april 2010

Moderator

Ayasmor skriver:

Lige op til fødslen var der ingen tegn overhovedet.... INTET!!! men da veerne først begyndte at rulle, steg Ayas aktivitetsniveau. Aldrig på noget tidspunkt havde hun været så aktiv som hun var under fødslen.. Så da hovedet var født, bevægede hun sig faktisk stadig lidt inden i mig..  Meget sær fornemmelse. Er jonathan blevet mere rolig nu?

Jeg har haft nogle stride plukveer i morges og det meste af dagen så jeg ved faktisk ikke om det er fordi jeg har haft så mange plukveer eller om han faktisk har været lidt stille i dag - men uanset hvad så kunne det jo være gode tegn, ikke?

Anmeld

27. april 2010

Lise

Rosa skriver:

Jeg har haft nogle stride plukveer i morges og det meste af dagen så jeg ved faktisk ikke om det er fordi jeg har haft så mange plukveer eller om han faktisk har været lidt stille i dag - men uanset hvad så kunne det jo være gode tegn, ikke?

Apropos plukkeveer, så havde jeg bidende plukkeveer samme dag som han var meget stille...og det var så optakten på min fødsel. Så mon ikke Jonathan er på vej ud?

Anmeld

27. april 2010

Ayasmor

Rosa skriver:

Jeg håååber sådan for dig at det udvikler sig til veer.. tænk sig at jeg ønsker dig smerte, men det gør jeg altså  Så her har du lige noget vestøv..

Anmeld

27. april 2010

Vial

Jeg kan jo af gode grunde ikke svare på dine spørgsmål, men kan skrive, at jeg synes, at det er SÅ spændende, at en ny verdensborger snart ser dagens lys. Har du ikke helt sommerfugle i maven oven, at lige om snart går det hele løs... Ih, er misundelig :-)

Anmeld

27. april 2010

Moderator

KaMa skriver:

Jeg kan jo af gode grunde ikke svare på dine spørgsmål, men kan skrive, at jeg synes, at det er SÅ spændende, at en ny verdensborger snart ser dagens lys. Har du ikke helt sommerfugle i maven oven, at lige om snart går det hele løs... Ih, er misundelig :-)

Lige nu er jeg sådan lidt... uberørt af situationen, mest fordi jeg har tvunget mig selv til at tænke at der går laaaang tid endnu Men jeg kender mig selv - i samme øjeblik der kommer veer eller vandet går så ryger jeg heeeelt op i det røde felt og får de vildeste sommerfugle (  / kongeørne) i maven

Anmeld

27. april 2010

Marco2

Held og lykke med fødslen. Tror den er op over

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.