Uren hud.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg har aldrig haft problemer med min hud, før jeg blev gravid, og kunne heller ikke komme af med det, da jeg havde født.

Så prøvede jeg vichy fra apoteket og min hud er så fin igen

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Mka

Jeg lytter lige med.. Efter jeg sluttede med p-piller for over et år siden, har jeg bare haft acne i hele hovede. Føler mig så mega klam, men altså har prøvet alt muligt, men ingen ting hjælper..

Lægen kan ikke give mig noget, for de cremer og piller man kan få, dem må man ikke tage når man prøver at blive gravid. Så du burde godt kunne få en crem fra lægen.

Jeg jeg bruger ellers decubal, for dem er der ingen dårlige ting i, som oli, fedt osv

Anmeld

27. april 2010

Kruse90

Mka skriver:

Jeg lytter lige med.. Efter jeg sluttede med p-piller for over et år siden, har jeg bare haft acne i hele hovede. Føler mig så mega klam, men altså har prøvet alt muligt, men ingen ting hjælper..

Lægen kan ikke give mig noget, for de cremer og piller man kan få, dem må man ikke tage når man prøver at blive gravid. Så du burde godt kunne få en crem fra lægen.

Jeg jeg bruger ellers decubal, for dem er der ingen dårlige ting i, som oli, fedt osv

hvor længe har i prøvet at gravide nu?
Var lige nysgerrig

Jeg har også fået uren hud efter jeg er stoppet på p-piller.
Jeg bruger basiron, hvilket ikke hjælper længere??
Så ved heller ikke hvad jeg skal gå i krig med
Så jeg lytter også med

Anmeld

27. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hej søde!

Du kan få nogle piller der hedder Tetracyklin (tror nok det staves sådan), prøv at tale med din læge om dem.

Man må ikke tage dem når man forsøger at blive gravid, fra midt-slut graviditet eller hvis man ammer fuldt... Men prøv at tale med lægen, for du burde jo godt måtte tage dem!

Knus

Anmeld

27. april 2010

Mka

Kruse90 skriver:

hvor længe har i prøvet at gravide nu?
Var lige nysgerrig

Jeg har også fået uren hud efter jeg er stoppet på p-piller.
Jeg bruger basiron, hvilket ikke hjælper længere??
Så ved heller ikke hvad jeg skal gå i krig med
Så jeg lytter også med

Det er bare sur røv når det ikke hjælper, ved heller ikke hvad man skal gøre. Har det så dårligt med det, at jeg har overvejet sådan noget laser. Kan ikke holde ud at se på mig selv.

Tjaa synes snart det er en evighed, men det må være ca 17 mdr. og har haft bumser et år nu. 

Hvor længe har i?

Anmeld

27. april 2010

Mira0911

Proactiv Solotion

Anmeld

27. april 2010

dorthemus

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hej søde!

Jeg ville anbefale Basirion, det er godt nok et middel mod akne, men det er da værd at prøve??

Kan købes på apoteket

Jeg synes det er ALT for hårdt mod huden

Anmeld

27. april 2010

dorthemus

MoarJ skriver:

Proactiv Solotion

Den kan jeg også skrive under på

Anmeld

27. april 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

hej søde!

Du kan få nogle piller der hedder Tetracyklin (tror nok det staves sådan), prøv at tale med din læge om dem.

Man må ikke tage dem når man forsøger at blive gravid, fra midt-slut graviditet eller hvis man ammer fuldt... Men prøv at tale med lægen, for du burde jo godt måtte tage dem!

Knus

Det fik jeg for maaaaange år siden...som 18 årig og hold kæft hvor det virker. Men det er skrappe sager og i det halve år jeg tog dem så jeg værre ud end nogensinde for det tørrer huden helt vildt ud. Efter det halve år så min hud bedre ud end nogensinde, og det gives da også kun til meget svære tilfælde og ja IKKE hvis man påtænker graviditet eller er gravid da det kan give svære fosterskader.

Anmeld

27. april 2010

Mira0911

dorthemus skriver:

Den kan jeg også skrive under på

Er først lige kommet igang med det for noget tid siden, da jeg så det i reklamen på tv, tænkte jeg, det skulle jeg da prøve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.