Uren hud.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.119 visninger
23 svar
0 synes godt om
27. april 2010

molle85

Imens jeg var garvid begyndte jeg at få meget uren hud i ansigtigt, tænker det skyldes homoner ( staves ) men nu 2 md efter prinsessen er kommet til verden, har jeg det stadig, nogen der har haft samme problem? og hvad brugte i der hjalp imod det?

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Sabsy

molle85 skriver:

Imens jeg var garvid begyndte jeg at få meget uren hud i ansigtigt, tænker det skyldes homoner ( staves ) men nu 2 md efter prinsessen er kommet til verden, har jeg det stadig, nogen der har haft samme problem? og hvad brugte i der hjalp imod det?

Maria

Hej søde!

Jeg ville anbefale Basirion, det er godt nok et middel mod akne, men det er da værd at prøve??

Kan købes på apoteket

Anmeld

27. april 2010

Nadi

Da jeg gik på efterskole havde jeg virkelig uren hud, og prøvet en masse, men det der virkelig hjalp for mig var Garnier og en masse koldt vand. Både morgen og aften indtil det værste var væk og derefter om aftenen, nu er det engang imellem jeg renser ansigt sådan helt grundigt.

I dag bruger jeg produkter fra The Body Shop som passer til min hudtype.

Håber du får bugt med det!

-Nadia

Anmeld

27. april 2010

Jordbærpigen

Vichy Normaderm fra apoteket er rigtig godt for mig

Anmeld

27. april 2010

molle85

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hej søde!

Jeg ville anbefale Basirion, det er godt nok et middel mod akne, men det er da værd at prøve??

Kan købes på apoteket

Det har jeg prøvet søde, men det hjælper ikke

Anmeld

27. april 2010

B&J

molle85 skriver:

Maria

det skal lige siges jeg har aldrig haft uren hud men i mens jeg var gravid og nu 7uger efter har jeg det stadig

Anmeld

27. april 2010

lululupo

Hej jeg døjer også, det som hjælper på mig rigtig meget, er produkter fra dermalogica (staves ), de er lidt dyre men det er rigtig godt.... Køber det hos min kosmetolog, hvor jeg også får en ansigtsbehandling en gang om mdr....

Anmeld

27. april 2010

molle85

B&J skriver:

det skal lige siges jeg har aldrig haft uren hud men i mens jeg var gravid og nu 7uger efter har jeg det stadig

Det har jeg heller ikke haft før og nu er det der bare og det vil ikke gå væk

Anmeld

27. april 2010

Sabsy

molle85 skriver:

Det har jeg prøvet søde, men det hjælper ikke

det er da irriterende

Anmeld

27. april 2010

B&J

molle85 skriver:

Det har jeg heller ikke haft før og nu er det der bare og det vil ikke gå væk

nu skal jeg begynde på mine p-piller næste gang det røde kommer håber de fjerner dem det plejer de

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.