Zafir skriver:
Det værste ved mænd, når de er arbejdsløse, er at de går i frø... De bliver deppede og kan slet ikke indse det selv. Først går de baglæns, - så går de i stå... 
Jeg har jo selv haft en arbejdsløs mand i meget meget lang tid. Det var skide hårdt og jeg var ved at gå ud af mit gode skind. Men jeg valgte at blive. Jeg valgte at elske ham, som jeg plejede at gøre og elske ham igennem krisen. - Jeg VED det er pisse fucking mega hårdt, men det er bare ikke det man kan give udtryk for i den situation - er min erfaring. Det er trygheden, støtten og kærligheden... Så kommer resten, fra uventet side. - Men selvfølgelig skal de søge. Ellers er der jo ikke nogen ting der har mulighed for at ansætte dem.
Jeg håber I finder ud af det.
Det er rigtig svært Zafir, også fordi jeg føler han intet gør. Jeg søger efter stillinger på nettet, men han får dem bare ikke søgt af en eller anden årsag. ;-( Det gør så ondt i min mave, og han forstår det bare ikke;-( Jeg tænker som en gal, for hvis vi når hen til 1/8 så aner jeg ikke om vi må gå fra hus og hjem pga. hans manglende indtægt... jeg aner bare ikke mit levende råd, for jeg kan åbenbart ikke vække ham.
Anmeld