Ahh jeg er bare så gal... indeni ;-(( Jeg har bare brug for at lufte ud!!!
J har søgt et job, og været til samtale vist 4-5 gange. For 2 uger siden var de ikke lige klar med kontrakten, da der var nogle spørgsmål til den ang. beskatning af bil. Vente vente vente... i sidste uge talte han så med ham der er kontakt til firmaet, han viste ikke liiiige var der skete i den sag. Godt så.. vente vente vente. Igår talte han så med ham igen, der skulle HR chefen så ringe tilbage idag. Hva sker der... intet!!!
J har nu gået hjemme i 9 mdr, og vil 1/8 ende på alm. dagpenge, han har førhen haft lønsikring. Hvis det ender sådan, så kommer vi godt nok til at sidde stramt i det.
J nægter at se på stillinger andre steder end Fyn, og jeg må desværre indse at Fyn er verdens røvhul for IT folk. MEN han vil bare ikke... NIX, han vil ikke se på mulighederne for at flytte, han vil faktisk intet.. jeg er ved at gå så meget amok.
Det virker somom han er i et sort hul, søger ikke rigtig noget, taler ikke om noget osv osv.. jeg kunne blive ved.
Jeg aner ikke hva jeg skal... gøre mere nu?? Syntes også at virksomhederne er nogle narrøve pt. de gør hva det passer dem, fordi der går en masse rundt derude. Hvorfor bruge alt det krudt, hvis de alligevel ikke vil ansætte nogle? Det er sket et par gange for J det sidste år, vi er nået tæt på mål og så .. eeejjj vi kan ikke alligevel .;-((
Det er endda store virksomheder vi taler om...
Nå jeg skulle ha luft - nogle gode råd ?? Hva gør jeg ved ham???
Anmeld