vil i høre noget pinligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. juni 2008

Loggidut

lol...Michael og jeg havde 2 års forlovelsesdag i går...weeeeee

men tror i ikke vi havde glemt det, lige ind til min svigerinde skrev tillykke....lååååål

for satan skal folk udefra nu til at huske mig på mærkedagene...for pokker da den ammehjerne har klæbet sig fast

8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2008

Grynt

uhmmmmmmm vi glemmer også ofte vores bryllupsdag (hvordan kan man dog glemme det8()

Aner ikke lige hvad jeg ellers kan sige om os der glemmer sådan en vigtig dato...boller fra koberg, skovl, fjols mm ;)

Tina, som blev gift den 6/12/03 en dato der burde være nem at huske men som bliver glemt i jule ræset 8(

Anmeld

7. juni 2008

ka li ja

aj det er sgu ikke pinligt!!! sådan noget husker vi sgu heller ikke på... min svigerinde kan huske hvornår morten og jeg mødte hinanden.. vi kan ikke.
og vi er blevet forlovede på hans fødselsdag...i 2004.. måske??!

Anmeld

7. juni 2008

Monica

For faen altså...;) Det er sgu da vigtige ting at huske... Og Tina, man kan da ikke glemme sin bryllupsdag(L)... Eller jeg ner jo ikke gift, så hva ve jeg...(?)(?)

Moni

Anmeld

7. juni 2008

ka li ja

aiii så vigtigt er det faktisk ikke... hvorfor er det egentlig det?

Anmeld

7. juni 2008

mor til en del

Jamen så tillykke med forlovelses dagen i går...:D

Her er det meget almindelig at glemme den slags, i hverfald for mig:$, vores sidste bryllupsdag huskede gemalen, så jeg blev virkelig overrasket da han stod der med blomster til mig, åh han er nu så sød(L).

Lisbeth

Anmeld

7. juni 2008

Grynt

Glad for jeg ikke er ene om at være en skovl til at huske sådanne datoer :D Men jeg har jo det bedste her hjemme, en fantastisk dejlig stor blød mand og en fandens masse unger, så hvad skal jeg bruge datoen til ;)

Anmeld

7. juni 2008

Kaufie

Hehe - her risikerer vi ikke at glemme bryllupsdagen - den ligger nemlig en uge efter min fødselsdag :P

Anmeld

8. juni 2008

ka li ja

vores forlovelses dag er mortens fødselsdag!!!! og vi husker den alligevel ikke lol

Anmeld

8. juni 2008

Helle30

Vores forlovelsedag står i ringene, men jeg har pt. lagt min på natbordet pga. havearbejde, og der er sgi så mange andre dage at huske på. Det er da ik' så galt Sloggi. - Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.