.....hjælp! Hvornår bør jeg ringe til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.623 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Halbschön

Hej piger..

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, og troede jeg rigtig skulle hygge mig med lillemanden nu når jeg havde tidligt fri..

Han lugter lidt og da jeg vil lugte til bleen har han afføring ud over det hele... HELT tyndt..

Jeg skifter ham, og jeg aner at han måske er lidt varm, så jeg tager hans temp i samme omgang.. 39,3.. Det synes jeg jo er liiiiiiiige rigeligt her kl 12 til middag.. Nu når jeg tlnker mig om, så var han også lidt varm i morges, så han har nok haft det hele dagen..

Skal jeg kontakte lægen, eller??

Nicolai er 6mdr, og har indtil nu haft to tynde vandagtige afføringer i dag... 39,3 i feber.. Er pyller.. Har spist lidt i løbet af dagen, men jeg koncentrer mig lige nu mest om at han får masser af vand..

Knus en frustreret mor med et lille barn der er syg for første gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Soap

Du skal ringe til lægen hvis du er bekymret og blæse på om de finder dig hysterisk eller ej 

Vi har alle stået som første gangs mødre og været i tvivl og skal ikke gå og være bekymrede over syge børn 

Hellere blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt 

Anmeld

27. april 2010

Sjl-msl-Mkl

jeg ville ikke ringe. det skyldes at hvis han spiser og/eller drikker, vil de alligevel ikke se han. jeg plejede bare at tafe alt min datters tæj af, så kunne hun sove..

god bedring.

Anmeld

27. april 2010

NinaNymannMadsen

du kan jo atldi ringe og høre om der er noget du kan give ham mod febern som noget panodil junor eller sådan noget så...

Anmeld

27. april 2010

Mira0911

Du skal selvfølgelig ringe til lægen, hvis du er bekymret eller i tvivl...

Nogen læger er rigtige rare og andre er modbydelige...

God bedring til ham...

Anmeld

27. april 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

du kan jo atldi ringe og høre om der er noget du kan give ham mod febern som noget panodil junor eller sådan noget så...

Panodil panodil - Det er nærmest det eneste mange læger kun kan sige når man ringer...

Anmeld

27. april 2010

Ida.

Jeg ville heller ikke ringe endnu - jeg plejer at ringe, hvis feberen stadig er høj efter 2-3 døgn. Når det er en mavevirus, så er det vigtigste bare, at du får masse væske i ham - som du jo allerede gør... og så er det jo som regel forholdsvist hurtigt overstået!

Rigtig god bedring med ham!

Anmeld

27. april 2010

Ni-ko-li-ne

hvis du er bekymret, så ring... det er godt at få ro i sindet....

jeg tror dog ikke de gør noget før han har over 40 i feber, eller ikke vil hverken drikke og spise....eller hvis du ikke kan komme i kontakt til ham....

hvis du har håndsprit, så husk at være onhyggelig når du har skiftet ham... så du ikke får samme omgang selv...

god bedring!!

Anmeld

27. april 2010

Halbschön

Tak for jeres svar piger...

Åååh, jeg ved ikke hvad jeg skal og ikke skal.. Synes han blir mere og mere pyller lige nu... Og lige nu sidder han vist og trykker lidt igen... Håber da ikke han blir ved med det tynde mave..

Anmeld

27. april 2010

Ni-ko-li-ne

Renée88 skriver:

Tak for jeres svar piger...

Åååh, jeg ved ikke hvad jeg skal og ikke skal.. Synes han blir mere og mere pyller lige nu... Og lige nu sidder han vist og trykker lidt igen... Håber da ikke han blir ved med det tynde mave..

altså, det kan du nok godt forvente.... desværre

det kan også være at lægen har nogle gode råd.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.