hva skal i lave i dag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juni 2008

ka li ja

arthur har været vågen det meste af natten badet i sved og da jeg tog hans temp kl 0300havde han 40 i feber.
han virkede nu knap så syg da han stod op, og er kommet i kassen nu! så hvis han har det bedre i aftermiddag, håber jeg at jeg kan lokke morten med til saxild strand så vi kan komme ned og får en gammeldags vaffel:D
og så vi lige kan få dyppet fusserne, i det is kolde hav!
ja og så regner jeg med vi skal grille i aften, for jeg tømte bilka i går:)
morten har været ved at lokke med mig, om vi ikke skal tage ud og besøge hans lillebror, han vil gerne ud og vise xander han har fået en slange... men det har moren ikke lyst til!!!!8(8(8( og nu er hun den eneste med kørekort, sååå hun bestemmer nok at vi ikke skal der ud. klamt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2008

Loggidut

hvad vi skal lave i dag...forhåbentlig ikke det samme som vi har lavet de sidste mange dage...ikke en skid !

nu skal jeg lige hente min søn, som har sovet hos en kammy i to dage...og så kan det være jeg skal have mig et spil rolercoaster tycoon (ja man kan sgu synke lavt når nogen har stjålet ens adgang til wow)

og så, ja så tror jeg jeg vil stjæle din ide med stranden...for den lød da ikke så dum, jeg tror bare jeg vil vente til efter aftensmaden...for så er stranden mere tømt, og vejret er lidt mere venlig!

så tak for det kalaha

ja og så ud over det...så skal der jo ryddes op, passes unger, gøres rent, vaskes tøj...ja det slipper man da ikke for

Anmeld

7. juni 2008

ka li ja

ja jeg tror vi napper stranden efter middags luren for det skal stadig være så vamt at ungerne gider dyppe tæerne;)
hvis ikke arthur skulle i seng v 19. 1930 tiden så kunne vi også ha gjort det efter maden....
og ja nu vil jeg også i gang med alle lorte opgaverne. rydde op, gøre rent og vaske tøj og omrokere i bryggerset!!! forhåbentlig, for vi kan næsten ikke være der mere for mortens lort

Anmeld

7. juni 2008

Tynen

Øhh.. Rydde op skulle det ligne.
Man kan VIRKELIG godt se at der er nogen der er startet på arbejde!8(

Anmeld

7. juni 2008

bette

vi skal ud og bade i mikkels babybassin.. haah.. ej mikkel skal.
tager noget varmt vand fra vandhanen og kommer i... så fryser han ikke.

Anmeld

7. juni 2008

Plysbjørnen

Jeg skal detsvære til bryllup i eftermiddag, gider godt nok ikke, men da det er min egen bror der skal giftes kan jeg nok ikke tillade mig at glemme det...

Betina1978

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.