kan man tillade sig ikke at blande MME korrekt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juni 2008

Loggidut

grunden til jeg spørger er, at her i varmen er tiffanies flaskeforbrug steget voldsomt.

hun er gået fra at drikke to flasker, og til nu at drikke 4.

en gammel vane er jo så den her natflaske...
så tænkte jeg jo netop i går, at når hun nu drikker så meget om dagen, så kunne jeg jo lige så godt få hende vænnet af med natflasken.

i går da hun så vågnede, forsøgte jeg mig med vand på en flaske...meeeen for pokker, den gik ikke, hun skreg så man skulle tro jeg havde kylet hende på gulvet.

så er mit ? så, kan man tillade sig at komme mindre, og mindre MME i vandet, når nu jeg ved hendes egentlige behov er dækket ind.

for min filosofi er jo så at gøre det tyndere og tyndere, til det til sidst er vand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2008

ka li ja

det må du gerne. det blev min svigerinde rådet til da hendes datter skulle fra flasken. og da det bare var vand, var den ikke så nødvendig mere. så gør du bare det, bare hun får dt jern hun skal ha(hvis det er i mælken så i de rigtige bl.forhold)

Anmeld

7. juni 2008

ivfmarie

Jeg er ret sikker på at det er den taktik Lise bruger - spørg hende hvorn det går..
Jeg ville bruge den metode uden skrupler - nu hvor de får så meget andet mad kan der ikke ske noget ved at de får "ukurrant" mme. Det svarer jo bare til at de får et glas mme og bagefter drikker et glas vand - no probs!
Spørgsmålet/ problemet består nok i on damen vil drikke det?

Marie - der "fodrer" med the om natten - hvis det er nødvendigt

Anmeld

7. juni 2008

Loggidut

ja det med om hun vil drikke det...det er jeg ikke i tvivl om, hun æder alt...den anden dag var det rå bladselleri hun lige fik gnavet...så det er jeg ikke i tvivl om.

og jeg har slet ikke set Lise var igennem den ting også(?)

jeg er da vist gået glip af noget.

og kalaha, hvis du kender andre der har kørt den her igennem, så tør jeg sgu også., for jeg tænkte nemlig som ivf skriver, at så længe hun får meget væske ved siden af, og så længe at hun får den mme hun skal have, så kan det da være lige fedt...ik?

Anmeld

7. juni 2008

ka li ja

dt skulle det være. min plan er at gøre det samme ved arthur, hvis ikke han bare slipper flasken når han blir 1 år!! eller 1½.... han spiser nemlig ik så meget aftensmad....

Anmeld

7. juni 2008

Plysbjørnen

Det kan man sikkert godt, Laura blev taget af hendes ret brat, men det koster et par nætter med skrig og skrål... Er stadig oppe 2-3 gange om natten med en vandflaske til hende...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 21+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.