Er I medlem af en A-kasse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

ka li ja

nej jeg er skam også medlem af begge dele. tør da ikke andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Kaufie

Er medlem af komm. & sprog og A-kassen.

Har haft rimelig brug for begge dele - så..... jeg klager ikke - omend det er et af de dyrere forbund....

Anmeld

27. april 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Her er vi begge medlem af a-kasse, også selvom jeg som dimittend ville få det samme på KH. Men der er altså mange flere fordele ved dagpenge end KH kan jeg se.

Fagforening er vi ikke med i, det er sparet væk. Ved at mange steder tager de folk der har behov for hjælp ind, hvis de indmelder sig med tilbagevirkende kraft på ca. 3 måneder, men det er selvfølgelig en chance at tage. Jeg har ikke været i job siden endt uddannelse (jo, med løntilskud), og vælger fagforening fra indtil jeg finder noget efter barsel (håbe, håbe, håbe)

Min mand skal betale til efterløn første gang her til maj, og jeg skal til juli 2011. Vi overvejer også om vi skal droppe det, da de jo fra 2019 sætter alderen op over nogle år. Droppes efterlønnen eller vælger man at stoppe med at betale til den, får man pengene udbetalt eller overført til sin pensionsopsparing efter eget valg. Der skal selvfølgelig svares skat og afgifter, da efterlønsbidraget er fradragsberettiget.

Anmeld

27. april 2010

Muffinmus

Nope man SKAL sgu da have en A-kasse..alt andet er da direkte dumt i min verden- med mindre man har en mand er skovler penge idnog kan forsyne alle hvis man bliver arbejdsløs-

Jeg har det da også selv om chancerne for at jeg bliver fyret er lig nul inde i Forsvaret. Men den er der da trods alt.For min mand skovler altså ikke ind til os begge.

Fagforening har jeg været medlem af, men er godt træt af de alligevel aldrig kunne hjælpe folk eller mig selv med noget som helst. Den er nu skrottet og har det fint med det lige nu. Kan være jeg melder mig ind igen en dag.

Anmeld

27. april 2010

Grynt

Er medlem af BUPL + A-kassen + efterløn = en pæn sum penge hver månede

Anmeld

27. april 2010

Siber

hej,

Vi er også medlem af fagforening og a-kasse. Vi betaler ikke til efterløn, da jeg har samme holdning som Anja, men vi skal lave en anden opsparing til når vi bliver gamle!

Knus Siber, der er på standby i DK, men aktiv medlem i Norge.

Anmeld

27. april 2010

ivfmarie

A-kasse og fagforening - selvfølgelig!

Anmeld

27. april 2010

Lene76

Foa og A-kasse selvfølgelig  og manden er Hk og A-kasse

Anmeld

27. april 2010

Astrid P

ivfmarie skriver:

A-kasse og fagforening - selvfølgelig!

Samme her!

Anmeld

27. april 2010

Louise mortil4

vi er begge i fagforening og akasse, jeg i krifa og manden i NNF (nærings og nydelses forbundet) vi tør ikke andet, man ved aldrig hvornår man får brug for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.